zaterdag 3 maart 2012

30 Days of Inspiration; A dream you had this past week described in detail.

Het is alweer tijd voor dag 10 van de 30 day challenge. Vandaag moet ik een droom in detail beschrijven die ik deze week had. Ik heb niet vaak dromen die ik onthou, maar toevallig heb ik er vorige week zaterdag op zondag nacht een gehad die ik nog weet. Klik verder om te lezen waar die over ging. x



Ik droomde dat ik in Disneyland Parijs was met mijn ouders, zus en mijn vriend. Op een of andere manier was ik verdwaald en kon ik ze niet meer vinden omdat het zo druk was. Daardoor kreeg ik een flashback van een keer dat ik was verdwaald in een tropisch zwembad (echt gebeurd). Toen kon ik mijn ouders ook niet meer vinden en ben ik naar een badmeester gegaan en die heeft me er toen weer terug gebracht (na bijna omgeroept te hebben, maar toen herkende ik iemand op camera beelden).
Maar ik dwaal af. Ik liep daar dus op zoek naar iemand die daar werkte. Iedereen sprak er natuurlijk wel nederlands, want ja, ik ben niet goed in Frans, dus waarom zou ik in het Frans dromen? Maar toen kon ik dus niemand vinden die daar werkte. En toen kwam ineens Micky Mouse aan die me terug bracht naar mijn familie. Toen ik daar aan kwam, hadden ze een hele grote doos voor me, die voor me was bezorgd. Geen idee waarom die midden in Disneyland werd bezorgd.. Maar ja, toen maakte ik dus die mega doos open en het bleek een pakket te zijn van een of ander makeup merk en ik zag al een beetje wat er in zat, een bodybutter en een bodylotion. Ik ging de brief lezen die erbij zat, 'Allerliefste Sanne, '. Geen idee waarom het zo begon.


Maar ik weet wel dat mijn zus me toen wakker maakte om te vragen hoe laat het was. We sliepen bij elkaar op de kamer want we hadden logees die op haar kamer sliepen. Dus nu zal ik nooit weten wat ik heb gewonnen of waarom ik in Disneyland was. 


Welke droom had jij deze week die je hebt onthouden?


Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!