zaterdag 11 februari 2012

What's in my bag?

Ik heb al eens eerder een What´s in my bag blog gedaan, maar die ging over mijn schooltas (klik!).Vandaag een What´s in my bag over mijn tas die ik mee neem als ik naar andere dingen ga, zoals winkelen of de fysiotherapeut. Klik verder om te zien wat er allemaal in die tas zit. x



Ten eerste maar eens mijn tas. Het is een blauwe Invito tas met bruine accenten. Er zit een riempje op die van zit met een drukknoop. Er zitten twee kleine zakjes voorop de tas die ook vast zitten met drukknoopje. Achter op zit een rits zakje en in het grote vak zit nog een mobiel vakje en een klein rits zakje. Zelf gaat het grote vak ook open met een rits.
Volgens mij is deze tas al heel lang niet meer te koop, want ik heb hem ook al heel lang. 

Wat zit er in mijn twee voorvakjes? 

In mijn voorvakjes zit een lippenbalsem van de C1000, twee pilletjes en een keelsnoepje van de Trekpleister. Soms zitten er ook nog wel wat 5 centjes in of een elastiekje.

In het achtervakje:

Twee pennen. Normaal had ik hier ook mijn beurs in, die er precies in paste, maar dat was zo´n werk om hem bij de kassa elke keer weer in de proppen (wat zo´n 5 minuten duurde..).

Wat zit er in het grote vak?

Eerst even de ´normale´ dingen: mijn portemonnee, agenda (Hema), sleutels (fiets, schoolkluisje, deur), telefoon, SOLO zakdoekjes, bril en een schrift voor als ik iets moet onthouden.

Nu nog even de dingen die er niet altijd in zitten. Mijn oefenschrift van Cesar Training, Biscuits naturel, Biotherm body lotion sample die ik gister heb ontvangen.


Wat zit er in jullie tas?

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Mijn tas zit zo vol, ik sleep bijna mijn hele inboedel mee xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, erg leuk om te lezen! mijn tas zit própvol met troep: elastiekjes, gummetjes, puntenslijpsel enz. elke zaterdag zeg ik tegen mezelf: en nou zoek je het uit! maar dat doe ik nooit, slechtheid!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!