zondag 5 februari 2012

Update over van alles.

Eigenlijk hebben bijna alle bloggers een blog gemaakt met hun goede voornemens voor 2012, maar (bijna) niemand heeft een blog gemaakt met hoe het eigenlijk nu (ongeveer een maand later) met hun voornemens gaat. Hebben ze zich er aan gehouden of juist helemaal niet? Vandaag vertel ik jullie hoe het gaat met mijn voornemens en zet ik ook allemaal even op een rijtje welke veranderingen xminimuis heeft doorgemaakt dit nieuwe jaar. x



In deze blog is nog eens te lezen wat mijn voornemens waren en wat ik er op dat moment bij dacht. Ik zet natuurlijk alle voornemens ook nog een keer in deze blog, maar voor mijn gedachten op dat moment, moet je daar even kijken.

Mijn eerste voornemen was om gaatjes te laten prikken. Zoals jullie al hebben kunnen lezen (klik!) heb ik dat gedaan. Ik had nog geen oorbellen en die heb ik begin dit jaar laten schieten. Op Valentijnsdag (14 februari) mogen de knopjes er uit en mogen er anderen in. Ik heb er niet echt last van, alleen was hij bij een oor vorige week wat ontstoken.


Mijn tweede voornemen was om mijn examens te halen. Hier kan ik nu nog niks over zeggen, want dat is pas over 15 weken, inclusief vakantie's. Ik sta er gemiddeld wel goed voor, niet super hoog, maar ook geen onvoldoendes. Ik besef me net dat ik nog maar 10 weken naar school hoef. Wow.

Een baantje zoeken is nog niet gelukt. Veel mensen in mijn klas zijn ook al op alle plekken geweest waar ik ook heen wou en die zijn ook niet aangenomen, dus ik heb een beetje de moed verloren.. Na mijn examens zoek ik wel verder, want dan heb ik toch heel lang vrij.

Ook wou ik elke dag een leuk artikel plaatsen. Dat is ook nog niet helemaal gelukt, maar ik zal hieronder nog even vertellen wat de 'nieuwe' tijden zijn dat er blogs online komen, nog steeds elke dag, maar toch een kleine verandering. 

Als laatste wou ik mijn gezondheid wat omhoog proberen te krijgen. Ik zit nog niet weer op een sport, maar ga wel elke week naar Cesar Training, waar ik veel oefeningen doe op een bal, die ik thuis moet herhalen (wat ik ook doe). Als het me even tegen zit moet ik dan eerst ook nog een half uur lopen van de bushalte naar het centrum. Ook doe ik sinds dit jaar weer fanatiek mee met de gym op school. Ik sla alleen nog het ringzwaaien en aan de trapeze hangen over, omdat ik dat nog niet aan durf met mijn schouder. 

Dat waren mijn goede voornemens. Ook hebben er wat veranderingen plaatst gevonden hier op xminimuis. Jullie konden net al lezen dat ik nog maar 10 weken naar school hoef en dan de examenstress begint. Alle leraren komen nu nog eens aan met allemaal tentamens, spreekbeurten, werkstukken en ga zo maar door, dus   ik heb wat minder tijd om blogs te schrijven. Hier onder kunnen jullie de nieuwe tijden lezen dat ik een blog plaats:
Maandag t/m vrijdag: 7.00
Zaterdag: 7.00 & 15.00
Zondag: 10.00 - 11.00 (en nog om de week om 20.00 het overzicht)

Zoals je ziet is er niet erg veel veranderd, alleen de zondag en soms kwam op zaterdag al een blog om 2 uur. Vaak heb ik op zaterdag een relax dag, waar ik niet veel doe en daardoor vergeet ik het bloggen soms. Om dan 's avonds laat nog een blogje te typen zie ik ook niet echt zitten (gezondheid he..), dus dan ga ik maar zondag wat eerder mijn bed uit. Hij komt dan online tussen 10 en 11, gewoon als ik klaar ben met typen. Ook komt het overzicht wat later, omdat ik die pas 's ochtends kan afmaken, omdat ik anders de links van die ochtend nog niet heb.. Laat het me in de reacties weten als jullie het niet eens zijn met de tijden en wat ik er aan zou kunnen veranderen.
Misschien missen jullie ook nog Trienke in het lijstje, die blogt niet meer voor xminimuis. Net als ik, heeft zij last van examenstress en om dan ook nog te bloggen zag ze niet zitten. Ik snap haar, want zoals jullie zien heb ik er ook niet altijd tijd voor. Misschien komt er af en toe nog eens een blog samen. 

Have fun!

4 opmerkingen:

  1. Examens.. spannend!! Zet 'm op meid, nog ven doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met je examens, fingers crossed!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend zeg examens en wat gaaf dat je gaajes hebt laten schieten. Zelf was ik er best wel laat bij vergeleken met mijn leeftijdsgenoten. Ik was namelijk 23

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!