zaterdag 25 februari 2012

Play it sexy.

Zoals denk ik iedereen wel weet was het vorige week Valentijnsdag. Ik kreeg van mijn vriend een Playboy pakketje, met douche gel, parfum en deodorant. Ik heb ze de laatste tijd vaak gebruikt en daarom is het vandaag tijd voor een review van deze producten. Klik verder om mijn ervaringen te lezen. x 


 
Zoals ik al zei review ik vandaag de parfum, douche gel en deodorant getest. Ik heb ze getest in de geur: Play It Sexy. Hij is ook nog te koop in de geuren: Play it Lovely en Play It Spicy. Verder is er ook nog een andere vrouwengeur van Playboy genaamd: Rock.

Ik heb een pakket gekregen met daarin een parfum en een douche gel. Ik kreeg de deodorant los. Misschien een leuk detail: op het plastic waar de parfum en douche gel 'ingedrukt' zitten zodat ze niet los zitten, zitten allemaal kleine Playboy hoofdjes gedrukt. Dit heb ik geprobeerd om op de foto te zetten, maar hij stelde telkens scherp op dat wat er onder lag.. 

Als eerste de douche gel. Het is een 'shimmering shower gel'. Het is echt een girly douche gel. Hij is roze met kleine zilveren glitters. De douche gel ruikt net als de parfum en deodorant; zoet en fruitig. Van de glitters zie je later niks meer terug. Volgens mij lossen die op in water, want ik vond ze ook niet terug in de douchebak. 

Bij de douche gel zat een Eau de toilette van de Play It Sexy geur. Hij ruikt net als de douche gel en deodorant: zoet en fruitig. Je kan ruiken dat het een eau de toilette is, want de geur houd het niet de hele dag vol. Je zal hem toch echt minimaal 2x per dag moeten opspuiten. Verder ruikt hij wel heel lekker. Ook zit er op de dop een soort strikje, wat een leuk detail is. 

En dan nu de deodorant. Ik moet wel toegeven dat ik niet meer zonder kan. Als deze op is ga ik zeker weten een nieuwe kopen. Als ik deze deodorant 's ochtends op spuit, ruik je hem bijna de rest van de dag nog. Soms als ik wat te snel heb gefietst ruik je er wat zweet door, maar over het algemeen zweet ik ook niet super veel. Maar deze deodorant houd verder wel de hele dag. Alleen moet je niet al te veel zweten.

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. mooi, lijkt me fijn, alleen mijn moeder gaat er niet zo superblij mee zijn als ik met een deo van playboy aan kom zetten (':
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thats why Indian Hindi papers are very popular in all corners of India.
    by October, 2001 the US moved on the Taliban in
    Afghanistan. Among Pakistan newspapers, the best-studied papers are not always those from the
    nation's capital. In just about every objective way that nations can be judged the US is losing the present. Studies about Egyptians lend itself to activities such as mummy-making,hieroglyphics tablets or Egyptian jewelry.

    Also visit my web-site egyptian newspapers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whether you are searching for specialty styling products or specific Loreal hair products,
    you are sure to find what you need. s Therapy Treatment line, which is a
    lightweight replenishing treatment that protects and maintains
    hair condition. Both brands are popular in known hair
    salons and spas.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!