donderdag 2 februari 2012

NOTD: Under the sea.

Voor vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie. Ik had weer eens zin om wat anders op mijn nagels te doen en had ook zin in glitter. Ik heb twee kleuren gepakt en mijn glitter en ben aan de slag gegaan. Wil je zien wat het is geworden en hoe je het zelf ook kan maken? Kijk dan verder. x


Even in korte stappen:
Stap 1: Gebruik een base coat.

Stap 2: Zoek twee kleuren op die je mooi vind en ook mooi bij elkaar passen. Ik heb deze twee kleuren van Saffron, die dekken normaal beide niet in 1x maar dat is niet erg. Daar zie je straks niks meer van. 

Stap 3: Drup een paar blauwe en groene (in mijn geval) druppels op je nagel. Als je nagellak wat dunner is, zoals de mijne, gaat het al wat in elkaar over lopen.

Stap 4: Pak een satéprikker, pen of kwastje en ga daarmee door de druppels. Smeer het uit zodat je hele nagel onder de nagellak zit. 


Tadaa! Aangezien ik zin had in glitter heb ik nog de volgende optionele stap voor jullie.

Stap 5 (Optioneel): Sprenkel wat (blauwe of groene) glitter over je nog natte nagellak heen en sluit af met een topcoat. Wacht wel even met de topcoat aanbrengen, want zoals je bij mijn middelvinger kan zien gaat het nagellak er zo weer af, omdat het langzaam droogt omdat het zo'n dikke laag is. Gebruik dus ook niet je allernieuwste duurste topcoat, want het kwastje kan best vies worden. 


Have fun!

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!