vrijdag 24 februari 2012

NOTD: Cracking colour.

Het is alweer even geleden dat ik een NOTD heb gedaan, maar ik heb weer eens de nagels van mijn zus gedaan. Ik heb weer allemaal (low budget voor de mensen die er benieuwd naar zijn.) leuke felle kleurtjes uit de kast gepakt. Kijk maar gewoon verder naar het resultaat. x




Ik heb eerst alle nagels gelakt in rood, koraal, roze, oranje en geel. Eerst heb ik daar een matte topcoat op gebruikt en daarna een blauwe crackle gebruikt. Ik heb warme kleuren gebruikt omdat die tegenover blauw staan in de kleurencirkel (complementair, jaja examenjaar handenarbeid..).

Ik heb een oranje, koraal, roze en gele kleur van de Essence Colour & Go gebruikt. Volgens mij is alleen nog de roze te koop (08 ultimate pink). Ik heb nog een rode LE nagellak gebruikt van Essence en een matte topcoat. Ik heb een blauwe topcoat van Miss Sporty. 


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!