zondag 26 februari 2012

My own inspiration.

Ik heb nu al een paar keer een paar fashion foto's van Lookbook of WeHeartIt aan jullie laten zien, maar natuurlijk bestaat er ook nog zoiets al Polyvore. Hier kan je zelf je eigen kleding collages maken. Ik heb hier al eens vaker over geschreven, maar voor vandaag heb ik een paar collages voor jullie gemaakt. x


Voor de dagelijkse schooldag heb ik een 'standaard' outfit. Een simpel, maar toch leuk, shirt met een basic broek. Simpele sneakers en in diezelfde kleuren je ooglook. Nude lips, met een wing-eyeliner. En om het af te maken nog een opvallende ring. 

Voor een filmavondje met je vriendinnen of een familiebezoek. Toen ik deze broek zag was ik er al gelijk verliefd op. Deze donkerbruine (bijna zwarte) broek met bloemen is helemaal in de mode deze lente. Een effen pastel shirt (pastel is ook in de mode!) die word afgemaakt met een smal zwart riempje. Afgemaakt met stoere sleehakken en opvallende oorbellen. Een blauwe ooglook, nude lips, lichte blush en framboosrode of aqua kleurige nagellak. 

Een zomers dagje in de vakantie. Een strak wit hemdje met daar overheen een wijd shirt, korte broek, stoere zonnebril, slippertjes en een ring. Ik heb deze ring erbij gekozen, omdat ik die bij de tekst van het shirt vond passen. Een nude makeup look, want als je dan ineens in het water wordt gegooid, valt het niet heel erg op als je makeup is uitgelopen. 

Een zakelijke date is ook belangrijk. Ik heb hier wat gebruik gemaakt van colour blocking. Een zwart vest met een zwart rokje, met een fel roze hemdje en roze schoenen. Gouden oorbellen, nude lips en roze nagels. Ook nog een paars-roze ooglook.

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Zwarte Converse! Die ga ik ook nog kopen, lekker voor het voorjaar en de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuke outfits, die bloesjes zijn mooi! die oorbellen en kettingen heb ik - schrik niet - gekocht in de zeeman! (goedkope winkel in belgië, vergelijkbaar met wibra, action). ze kostten echt niks en ik vind de kwaliteit best okay! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!