vrijdag 3 februari 2012

My Music Of The Moment. #5


Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een MMOTM, dus hier is hij dan! Het de liedjes die in mijn favorieten lijst zijn beland op Youtube en ik daardoor veel heb geluisterd de laatste tijd. Klik verder m te kijken welke nummers er deze keer in het lijstje zitten. x
Keri Hilson ft. Nelly - Lose Control
Dit is alweer een wat ouder liedje, maar ik denk dat hij toch niet zo bekend is. Mijn vriendin zong deze de hele tijd en toen ik hem eens ging opzoeken, kwam ik er achter dat het best een leuk liedje is. Door de beat word het een dansnummer, maar als bijvoorbeeld piano muziek onder zou zitten zou het bijna een jank nummer kunnen zijn volgens mij.

Alicia Keys - Fallin'
Dit nummer hoorde ik laatst weer eens op de radio en ik was gelijk verkocht. Ik werd weer herinnerd aan haar geweldige stem en geweldige liedjes en toen is deze ook weer in favorieten lijst beland. Ik had er al wat over geschreven in mijn About Me Tag (klik). 

Michel Teló - Ai Se Eu Tu Pego
Dit is echt zo'n liedje dat echt de hele dag in je hoofd blijft hangen. En als hij er net even uit is, dan hoor je hem wel weer ergens en zit hij er weer in. Ik ken de tekst niet en die zal ik ook nooit kennen, want ik heb geen idee wat hij zingt. Het is gewoon een heel aanstekelijk liedje.

Beyonce - Ave Maria.
Grote liefde voor dit liedje. Ik hoorde dit liedje bij tekenen toen een vriendin weer haar boxjes mee had voor aan haar iPod. Wow. Elke keer als ik dit liedje luister kom ik weer helemaal in zo'n relax fase. I love it.

Ed Sheeran - The A Team
Als je dit liedje nog nooit hebt gehoord, heb je volgens mij zo'n 3 weken non-stop geslapen. Hij is constant op de radio, bij TVOH is hij gezongen en hij is gewoon geweldig. Ik kan hem inmiddels ongeveer helemaal meezingen en ik kan zo een paar uur lang naar die video kijken. Echt 1 woord: Geweldig.

Megan Nicole & Jason Chen - It Girl (Jason Derulo cover)
Om weer even wat vrolijker te worden na die best wel deprimerende liedjes heb ik deze erbij. Ten eerste vind ik Megan Nicole super goed zingen en deze video clip maakt me ook nog eens aan het lachen. Bijna alles wat ze zingen beelden ze ook echt uit, waardoor je telkens wel weer moet lachen.

Jason Mraz - I Won't Give Up
Ik heb geen woorden voor dit liedje. Het is gewoon zo mooi en die tekst is nog mooier en die stem, whaa! 

Sesame street; Elmo - Little Butterfly Friend
Elmo? Ja, Elmo. Dit liedje moest er gewoon bij. Het is zo vreselijk schattig en ik heb gewoon bijna elke keer tranen in mijn ogen omdat het zo'n schattig liedje is en het je doet denken aan vroeger. Waarom aan vroeger? Nou kom op, sesam straat? 

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. Leuke liedjes, ben vooral fan van Ed-sheeran :)
    Leuke blog heb je, ik volg je :) Volg je terug?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!