zaterdag 4 februari 2012

Gesjopt.

Vanmiddag ben ik weer even de kleine stad (er is ook nog een grote..) geweest om nog even te kijken bij de 50% korting bij Kruidvat. Ik heb niet veel gekocht, omdat ik niet veel geld had om uit te geven. Kijk snel verder naar de dingen die ik heb gekocht, waar ook gelijk een review bij zit omdat het niet veel dingen zijn.. x



Moisturising nail polish remover; Easy pump system. 
Het systeem werkt goed, alleen dit is de remover zonder aceton en die vind ik niet goed werken. Vooral niet met de glitter die ik net op mijn nagels had. Ook lekt het flesje nu alweer een beetje, want ik heb de dop eraf gedraaid.. Dat was misschien niet slim, maar ik heb nu de dop er weer op en het flesje lekt nog steeds als ik hem neerleg. 

r
Wattenschijfje op het rondje leggen en dan drukken. (Ja ik weet dat ik een pleister heb, stoer he?)


Essence Colour & Go: 64 Be Optimistic!

Deze kleur zat bij de kleuren die uit de collectie gaan en waar daarom 50% korting op zat. Deze nagellak kostte dus nog maar €0,65. Deze kleur dekt eigenlijk al in één laagje, maar ik heb er toch nog een laagje overheen gedaan. Ik vind het een mooie kleur. Hij is wat koper kleurig met shimmer. 

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!