woensdag 15 februari 2012

30 Days of Inspiration; What you imagine paradise to be like.

Tijd voor alweer de vierde dag van de 30 days of inspiration challenge. What you imagine paradise to be like? Oftewel: Hoe ziet een paradijs er voor jou uit? Oftewel: De perfecte wereld. Daar heb ik laatst nog eens over nagedacht. Ik zou er nog een blog over schrijven, dus het is wel grappig dat deze er nu bij zit. Kijk verder om te zien hoe mijn perfecte wereld er uit ziet. x



Laten we het eerst maar eens hebben over dat gene wat me het meeste dwars zit: het weer. In mijn ideale wereld zou het altijd tussen de 20 en 30 graden zijn. Lekker warm, maar toch niet te warm. Ik ben al die sneeuw echt wel zat na 3 dagen, nu dacht ik net dat het weg was en nu begon het net alweer te sneeuwen. ZUCHT!


Verder zal ik altijd geld hebben. Altijd. Voor alles. Ik zou een grote inloopkast hebben, net als al die beroemde mensen. Ik zou de leukste kleding hebben en makeup.
En het leukste: elke dag uitslapen. Zelf beslissen wanneer je naar school gaat. Je eigen rooster beslissen, je eigen vakken, alleen nog maar leuke lessen, nooit meer straf, alleen nog maar leuke mensen op school, heerlijk.

En als je geld hebt, dan heb je natuurlijk ook een mooi huis. Ik zou in een witte villa wonen aan zee, met een zwembad in de achtertuin.
Ik zou ook nooit meer de hond hoeven uit te laten of mijn kamer op te ruimen. Dat wordt allemaal voor me gedaan.


Ik denk toch echt dat ik dan eerst naar Amerika moet om door te breken als weet ik veel en dan heb ik nog zo´n 2% kans dat het allemaal uit komt. 

Hoe ziet jullie perfecte wereld er uit?

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!