vrijdag 10 februari 2012

30 Days of Inspiration; Something that inspires you.


Pfff, wat haat ik al die tentamens! Sorry dat ik nu al een paar dagen niet heb geblogt, maar ik had het echt heel  druk met school. Maarja, vandaag doe ik maar even de tweede dag van de 30 days of inspiration challenge. Deze keer something that inspires you. Oftewel: iets dat me inspireert. Klik verder om te zien wat mij inspireert. x
Wolken inspireren me echt heel erg. Als ik er naar kijk zie ik allemaal vreemde figuren en daardoor ook weer nieuwe ideeën. 

Mijn vrienden en familie inspireren me weer op een hele andere manier. Die laten me gewoon zien wie ik zelf ben en laten me weer andere dingen van mezelf ontdekken. Ik heb vooral veel te danken aan mijn beste vriendin en mijn vriend, zonder hun was ik nu nog steeds het stille meisje dat niks durf. 

Makeup is ook een van mijn grootste inspiratie bronnen. Soms sta ik voor mijn kast en heb ik zoiets van: 'Ik wil die gele op. Ooh, en die blauwe! En die groene! Wow, die paarse is ook mooi!' INSPIRATIEE!

Wat is jullie top 3 inspiratie bronnen?

Have fun,
xminimuis.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!