maandag 27 februari 2012

30 Days of Inspiration; Someone you think would make a good president.

Het is alweer tijd voor dag acht van de 30 days of inspiration challenge. De 'opdracht van vandaag' is om te vertellen over iemand waarvan ik denk dat het een goede president zal zijn. Ik hou me totaal niet bezig met politiek en kwam er laatst pas achter dat Mark Rutte nu onze minister is (toch?). Vandaag zal ik even niet zo'n serieuze blog er van maken. Ik zal vertellen welke mensen die ik persoonlijk ken wel eens in de eerste kamer zouden kunnen belanden als kamerlid. x



Misschien is het niet het eerste persoon waar iedereen aan zal denken, maar ik denk dat mijn leraar maatschappij leer en godsdienst het heel goed zou doen in de eerste kamer. Hij weet altijd precies wat er in het nieuws is en weet zijn mening goed te onderbouwen met goede argumenten. Hij blijft (bijna) altijd aardig en respecteert ook de mening van anderen, maar blijft toch bij zijn eigen mening. Hij heeft ook iets waardoor hij ook heel makkelijk iemand mensen kan overhalen om het met hem eens te zijn.

Iemand die ik zeker geen goede president zou vinden is toch echt Geert Wilders. Ik vind het echt een vreselijke man. Misschien vind je dan dat alle buitenlanders Nederland uit moeten, maar dat hoef je dan niet zo te laten merken. Doe toch normaal man.

Sorry, maar ik kan hier echt geen langere blog van maken.. Ik heb echt niks met politiek.

Hebben jullie ook een familielid, leraar of ander persoon dat zo de eerste kamer in zou kunnen stappen?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!