zondag 12 februari 2012

30 Days of Inspiration; The five songs you would have with you on a desert island and why.


Het is alweer tijd voor de derde dag van de 30 days of inspiration challenge. The five songs you would have with you on a desert island and why. Oftewel: de vijf liedjes die je mee zou nemen naar een onbewoond eiland en waarom. Dus mijn vijf favoriete nummers aller tijden. Het is even moeilijk kiezen, maar klik verder om te zien welke 5 het zijn geworden. x
Als je op een onbewoond eiland komt, is dit toch echt een liedje wat je laat overleven. Kelly Clarkson met Stronger is nog niet zo lang uit, maar wel al een van mijn favorieten. En ja, als je op een onbewoond eiland zit, moet je maar zo denken: ´What doesn´t kill you, makes you stronger´.

Een liedje om wat rustiger door te worden. Beyonce met Ave Maria is geweldig om bij in slaap te vallen. Als ik even heel druk in mijn hoofd ben word ik hier weer heel rustig door.

Om weer wat te lachen neem ik ook Zip a Dee Dooh Dah van Miley Cyrus mee. Ik moet hier gewoon altijd van lachen.

Even een oldie erbij: Frank Sinatra met Let it snow. Kerstliedjes kunnen bij mij altijd. Vooral deze en All I Want For Christmas zijn echt mijn favorieten. Ik hou van dit liedje.

Amy Winehouse met Valerie een liedje dat ik heel vaak uit het niets in mijn hoofd krijg en dan ook lekker de hele dag door zing. Ik vond Amy Winehouse echt een heldin. Misschien niet altijd, maar haar haar, haar makeup, haar stem. Ik snap dat niet iedereen hetzelfde daar over denkt, maar er zijn vast wel meer mensen die haar ook geweldig vonden. 

Welke liedjes zouden jullie mee nemen?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!