zaterdag 25 februari 2012

30 Days of Inspiration; Favorite cover of your favorite song.

Het is alweer tijd voor de zevende dag van de 30 day challenge. Zien jullie het nog een beetje zitten? Ik ben het nog lang niet zat! Vandaag tijd voor mijn favoriete covers van mijn favoriete liedje. Ik heb niet echt één favoriet liedje, maar ik zal voor jullie een lijstje met mijn favoriete covers maken. Klik verder om ze te zien. x



Olivia Noelle is een van mijn favoriete 'cover-zangeres'. Hier haar cover van 'It girl' van Jason Derulo, maar ze heeft de tekst wat veranderd naar 'It Boy'. Elke ochtend word ik wakker met It Girl en deze cover vind ik 
dan ook fantastisch. 

De volgende cover is van Maddi Jane. Een schattig meisje die hier Secrets zingt van One Republic. Ze is nog erg jong, maar zingt toch fantastisch. 

Hier een cover van twee meiden waar ik heel vaak naar luister. Tiffany Alvord is een van mijn favoriete 'coveraars' en ze zingt hier samen met Megan Nicole. Beide zijn ze bekend geworden en hebben hun eigen nummers, maar ze zingen ook nog heel veel covers. Hier zingen ze Who says.

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!