vrijdag 20 januari 2012

Welke site is van jou?

Nee, klopt, gister is er geen blog online gekomen. Mijn blog is heel belangrijk voor me, maar toch is het soms best moeilijk te combineren met school. Een examenjaar is toch wel vermoeiend.. Maar dat ik de laatste tijd steeds meer volgers krijg en steeds meer reacties krijg, maakt me toch blij. Omdat ik nu telkens meer bezoekers krijg, gun ik die jullie ook. Dus vandaag mogen jullie allemaal reclame maken voor jullie blog. Lees wel eerst even verder voor de voorwaarden. x
Regels:
- Vertel in de reactie wat voor blog/site je hebt en wat er zo leuk is aan is.
- Je mag maar 1 reactie plaatsen!

Laat je horen!

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. zal ik even aftrappen dan? Jullie hebben vast mijn naam al eerder gehoord. Ik heet Annika en ben de zus van Sanne. Mijn blog is te vinden op http://jijdroomtmij@blogspot.com . Ik schrijf gedichten, korte verhalen en plaats foto's en tekeningen.
    Wie is de volgende die mee doet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben de volgende.. Ik heb geen blog, dus.. Wel ooit eens over na gedacht. Maar als je er echt fanatiek mee bezig wilt, dan neemt het veel tijd in beslag. Als je wel een blog hebt, zoals Sanne en Annika, dan wens ik je veel succes!!

    who's next?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben alweer de derde. Mijn blog is http://starduck-s.blogspot.com/ en heeft My life as myself.
    Ik post erop wat ik meemaak en wat ik tegenkom op internet op het gebied van fashion en beauty.
    Heel veel succes met je blog!

    en wie is de volgende?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!