woensdag 25 januari 2012

Ways to tie a scarf.

Ik trok mijn sjaal over mijn hoofd en toen riep mijn zus; 'Is het niet leuk om een keer te bloggen over 24 ways to tie a scarf?'. Mijn eerste indruk ervan was echt 'Okee. Nee.', maar toen ik het eens ging opgoogelen (nieuw woord van 2012?) kwam ik er achter dat er hele sites bestaan met manieren om je sjaal te dragen. Vandaag deel ik die sites met jullie, zodat jullie eens anders kunnen doen met jullie sjaals. x



Mijn zus had het over '24 ways to tie a scarf', maar er zijn er echt veel meer! Er is een hele site, genaamd www.scarves.net/how-to-tie-a-scarf, met 37 manieren om een sjaal te knopen en ik heb daar mijn favorieten uit gezocht.




Ook vond ik nog een ander filmpje op Youtube met 25 manieren in 4,5 minuten. Ook hierin zijn weer andere dingen.
Klik hier als je de video niet kunt zien.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!