zaterdag 14 januari 2012

Wat te doen op een vrije middag.

Vanochtend ben ik met mijn moeder even in Leeuwarden geweest om mijn bril op te halen. Daarna zijn we even bij de Xenos geweest en eigenlijk kan je daar heel veel dingen kopen die leuk zijn voor huishoudelijke DIY's. Ik heb voor drie dingen spullen gekocht, want op dit moment had ik ook drie spullen nodig. Kijk snel verder om te zien wat ik heb gekocht. x



Design your own lamp. Omdat de 'grote' lamp in mijn kamer niet veel licht geeft op mijn bureau en ik verder alleen op mijn nachtkastje nog een schemerlampje heb staan (die daar niet weg kan, want dan zie ik daar niks meer), had ik een nieuw lampje op mijn bureau nodig. Bij de Xenos kan je vanaf €5,99 een poot kopen, je hebt dan nog veel keuze uit lampenkappen en dan moet je alleen nog even een klein lampje kopen voor een euro of twee. Op de opendag op MBO Groen (Design) kon je ook een lampenkap inpakken met kranten. Je had dan de lampenkap en daar kon je zelf plaatjes op lijmen. Misschien ook een leuk idee.

Twee opbergdozen. Het is niet echt een DIY, maar toch leuk en best nog veel werk. Je kan deze opberg dozen rond de €5 kopen bij de Xenos (Er uit nu 25% korting op!) en dan kan je ze thuis nog in elkaar zetten. Mijn nagellak en makeup doos werden beide nogal vol, maar nu kan ik wel weer even vooruit!

Je eigen ketting. Ik heb uit Griekenland van mijn opa en oma een ketting gekregen met een mooie steen. Er zat een oranje draad aan, maar die houd niet lang meer de steen, dus had ik een nieuw draad nodig. Bij de Xenos kan je voor €0,99 10 (leren) draden van 1 meter kopen. Echt super goedkoop, want je kan het voor nog veel meer dingen gebruiken. De draden zijn er in veel verschillende kleuren die bij alle leuke (grote) stenen passen. Zo heb je leuk je eigen draai aan de ketting gegeven.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!