dinsdag 31 januari 2012

Text tattoo.

De mooiste tattoos vind ik wel de tattoos met een tekst. Ik weet dat de tattoos met een figuur ook een grote betekenis kunnen hebben, maar als je een tekst laat tatoeëren dan deel je de betekenis met iedereen (vind ik). Vandaag heb ik een paar foto's van text tattoos van WeHeartIt.com gehaald om met jullie te delen. x



Words can't say what love can do

Love

keep smiling

fearless

art never comes from happiness

Fall down seven Times Stand up eight

if you don't live for something you'll die for nothing

No regards, Just love

Each day is a gift not a given right

true love never fais

Believe

Don't forget to love yourself

Have fun!

4 opmerkingen:

  1. Zien er allemaal mooi uit! Ik heb zelf ook wat text tattoo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind tekst tattoo's zo ontzettend mooi! Zou er zelf graag één willen maar ben nog niet helemaal uit over welke tekst ik dan wil :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind tekst tatoos wel beter dan gewone, maar als nog... ik zou het zelf nooit doen!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn hele mooie voorbeelden! Ook mijn favoriete soort tattoos dit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!