woensdag 11 januari 2012

Tag: About me.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan, maar vandaag heb ik er weer een voor jullie gevonden. De About Me Tag. De naam zegt het misschien al, hierin zitten veel persoonlijke vragen, waardoor jullie me goed kunnen leren kennen. x




Heb je een tweede naam? Nee. Ik heet gewoon Sanne. Heel saai, ik weet het.


Wat is je favoriete vak op school? Zeker weten Beelende Vorming. Oftewel: handenarbeid, tekenen en een beetje theorie. Niet veel mensen hebben dit vak. We zijn volgens mij maar met zijn achten (7 meisjes, 1 jongen) en het is echt een heel gezellig groepje. En wat ook nog eens meezit: we hebben een leuke leraar!


Wat is je favoriete drank? Appelsientje Dubbeldrank. Jum jum jum.. We hebben het niet heel vaak, maar het is echt mijn favoriet. Iedereen bij mij thuis drinkt thee of koffie. Koffie vind ik echt vies en thee neem ik alleen als ik keelpijn heb of er gewoon even zin in heb.
Wat is je favoriete lied op dit moment? Op dit moment? Nou dat verschilt per humeur. Ik vind Ode To The Bouncher van de Studio Killers meestal wel leuk, want daar word ik gewoon helemaal druk van. Maar eergisteren was Fallin' van Alicia Keys op de radio en die is toch ook wel erg mooi.. 

Hoe ga je je kinderen noemen? Ik heb echt geen idee. Ik ben nu 15 dus kinderen is ook niet het eerste waar je aan denkt.. Ik zou ze sowieso nooit namen geven waar ze mee kunnen worden gepest, maar het liefst ook weer geen standaard naam. Sanne stond een paar jaar geleden telkens op nummer 1 bij bekendste meisjes namen. Maar ik ken ook echt heel veel meiden die Sanne heten (zelfs een jongen..). Als je dan door de stad loopt hoor je telkens 'Sanne... blablabla' en dan denk je 'JA? WAT? Ooh..Het was niet tegen mij..'

Doe je aan een sport? Op dit moment niet. In de zomer zwem ik in het openlucht zwembad voor de niet standaard diploma's. Vorig jaar deed ik aan synchroonzwemmen en springen van de plank. Met springen van de plank had ik mijn schouder verdraaid met het diploma zwemmen en ik ben nu net klaar bij de fysiotherapeut. Ik heb er nog steeds wel last van dus sport nog even niet..




Favoriete boek? Dat zijn zo'n beetje alle boeken van Judith Visser. Ik heb Stuk nu echt al heel vaak gelezen en vind hem nog steeds geweldig. Ik vind de young-adult boeken van Carry Slee ook erg goed.


Favoriete kleur? Aqua, kaki, licht roze, goud, zal ik nog even doorgaan? Ik hou vooral van de beetje 'aparte' kleuren. 


Favoriet dier? Dat verschilt ook weer per humeur. Als ik een beetje down ben, kan ik uren naar mijn goudvissen staren of met onze kat knuffelen. Maar als ik echt druk ben, loop ik te stuiteren met onze hond.


Favoriet parfum? Yves Rocher; Vanille Noir. Een super zoete cupcake geur! Ook vind ik de meeste geuren van de Action erg lekker. 


Favoriete vakantie? Ik ben nu drie keer in Griekenland geweest en dat was wel heel leuk. Mijn zus en ik gaan nu al 2 jaar niet meer mee op vakantie. Dan komen mijn opa en oma meestal bij ons. Dat is dan ook erg gezellig. Dan doen we meestal ook leuke dingen en kan je ook gewoon met je vrienden zijn. Dit jaar zijn we met mijn verjaardag nog 3 dagen naar Ameland geweest en daar zijn ook gewoon de beste vriendin van mijn zus gekomen en mijn vriend. Ook heb ik nog goede herinneringen aan London. Dat was niet echt een vakantie, maar ik zou er graag nog eens heen willen.




Ben je afgestudeerd in de middelbare school? Nog niet. Hopelijk doe ik dat dit jaar! Ik zit nu in het examenjaar van VMBO-Theoretisch. Ik heb alleen nog geen idee welke opleiding ik hierna ga doen.. Ik zit te denken aan uiterlijke verzorging, maar dat is ook weer heel breed..


Ben je ooit het land uit geweest? Ja. Zoals ik hiervoor al zei ben ik al drie keer in Griekenland geweest en een keer in London. Ook ben ik al eens in Disneyland Parijs geweest, in de Belgische Ardennen en heel vaak in Polen. 


Spreek je een andere taal? Een beetje. Op school doe ik examen in Frans (ik heb Duits laten vallen, daar kon ik echt niks van..) en ik heb Engels. Door London heb ik ook weer veel dingen geleerd en daar zou ik me wel weer redden.


Heb je broers of zussen? Ik heb alleen een zus van achttien, Annika. Ze komt ook wel eens voorbij in mijn blogs, maar zelf heeft ze ook een blog waar ze gedichten op plaatst en andere dingen. (Klik!) Hier onder nog even een hele oude foto.. We lijken nog steeds niet op elkaar..




Wat is je favoriete winkel? Kruidvat is echt mijn all time favourite. Hier kan je echt bijna alles kopen. Ook vind ik de low-budget winkels als Zeeman en Wibra leuk. En bij H&M vind ik meestal ook veel dingen leuk.


Wat is je favoriete restaurant? Zo vaak gaan we niet uit eten, maar ik hou toch erg van Italiaans eten, dus ga het liefst naar de pizzeria. Meestal haal ik lasagne, maarja..


Ga je graag naar school? Graag is een groot woord. Ik ga niet met tegenzin, want ik zie toch al mijn vriendinnen weer. Dinsdag is vooral mijn leukste dag, want dan heb ik bijna alleen maar leuke vakken. (Op een blokuur economie na..)


Favoriete Youtuber? Ik heb niet echt favoriete youtubers, de meeste zijn ook gewoon blogger. De filmpjes van Beautygloss en Teskuh vind ik wel heel leuk. Maar als het echte youtuber moet zijn zou ik toch DylenHaegens of DusDavid kiezen.


Favoriete film? Ik heb laatst echt een super lieve film gezien; Hachiko: A Dog Tale. Het gaat over een hond die zijn baas elke dag van het station haalt. Op een dag krijgt de baas op zijn werk een hartaanval en overlijd. De familie van de man probeert Hachiko (de hond) van het station te halen, maar telkens ontsnapt hij. Hij blijft 9 jaar lang elke dag op zijn baas wachten bij het station. Het is een waargebeurd verhaal en het is een echte huilfilm. Hij komt nog in een Movie Time, maar dan wil ik eerst nog wat films kijken. Ook nog even een heel ander soort film: The Final Destination. Ook geweldige films.




Favoriete tv-show? Ik heb al eens een blog geplaatst waar ongeveer in staat wat ik elke dag voor series kijk (klik). Ik kijk niet echt naar 'shows' meer series, zoals NCIS, CSI, Criminal Minds, enzovoort.


PC of MAC? Als een laptop onder PC valt, kies ik PC! Ik heb nog nooit een MAC geprobeerd, beetje boven mijn budget..


Welke GSM heb je? Zo'n twee weken geleden is mijn telefoon overleden. Ik had eerst de Samsung Omnia Pro 2 Qwerty (hele mond vol), maar nu heb ik de LG Shine. Ik wil het liefst mijn Samsung terug want daar zat wifi, words en echt alles op. Laatst was ik met mijn vader bij de Macro en had ik bijna de Samsung Galaxy Y gekregen, totdat hij ineens riep; 'Wacht eens even.. Ik ga geen telefoon voor jou kopen!'. Okee, dit word sparen..


Hoe lang ben je? Ik ben rond de 1.70/1.80. Geen idee. Op mijn ID-kaart staat 1.70, maar dat is ook alweer 2 jaar geleden..


Have fun!

1 opmerking:

  1. Haha, wat jij hebt met dat je denkt dat mensen die sanne zeggen het tegen jou hebben, zoiets heb ik ook! Als er bijvoorbeeld een beetje onduidelijk door een kind: 'mama' word geroepen denk ik dat ik 'hanna' hoor, heel gek....
    leuk dat je meedoet aan mijn give-away en dankjewel voor al je leuke reacties! ik volg je nu ook (:
    xxxliefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!