dinsdag 3 januari 2012

Studio nails, better than gel nails?

In mijn laatst gewonnen Essence pakket zaten twee base sealers uit de Studio Nails, Better Than Gel Nails collectie. Ook zat er in dit pakket een 3 in 1 vijl die ik ook voor jullie heb getest. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn nagels verzorg (met de 3 in 1 vijl), hoe ik de 3 in 1 vijl vind vind en hoe de Studio Nails mij bevallen. x




Wat zegt Essence? Handig, stijlvol en perfect voor de ideale nagelverzorging! De 3in1 nagelvijl heeft de juiste grofheid voor elke stap: vijlen, gladmaken en polijsten – de speciale gebruiksvriendelijke vorm geeft nagels een schitterende glans in een handomdraai!
Stap 1: Vijlen.

Stap 2: Glad maken.

Stap 3: Poleisten.

Mijn nagels voor de 'mini' manicure. Ze slaan wat donker uit door de vuurwerk NOTD.  

Eerste stap: Vijlen. De vijl werkt prima! Hij doet wat hij moet doen. Hij maakt je nagels de juist vorm en verkleint je nagels bijna niet!

Stap 2: Glad maken. Mwha.. Ik ben niet super tevreden over deze kant. Hij laat mijn nagels er niet zo mooi uitzien (zie de strepen op mijn middel- en ringvinger). Ook had ik wat deukjes in mijn nagel die hij ook niet goed weg werkte. 

Stap 3: Poleisten. Omdat ik na stap 2 niet meer zo veel verwachtte van deze vijl, vind ik denk ik stap 3 nog mooier! Je hoeft maar een paar keer met je nagel langs het 'stofje' te gaan en het lijkt net alsof je een transparante nagellak op hebt. Het glimt echt heel mooi. Wel is het een beetje een onhandige vorm en daardoor moeilijk om een goed plekje voor je nagel te vinden, maar het effect is super. 

Studio Nails; 1 laagje. Ik weet niet echt hoe je deze 'nagellak' moet gebruiken. Ik heb eerst gewoon één laagje gebruikt over mijn hele nagels. Ik vind het zo al een mooi effect geven. Je nagels zien er goed verzorgd uit. En tja, het lijkt op gelnagels, maar dan 'echter'.

Studio nails; 2 laagjes. Om meer een 'french manicure'-effect te krijgen heb ik nog een french tip gemaakt met de Studio Nails lak. Op de foto ziet het er nog wat dik uit (pink), maar als alles goed is opgedroogd ziet het er 'plat' uit. Als je er dan met je vinger overheen gaat voelt het als één laag. Er zijn ook al stukjes te koop zodat je niet zelf de french tip hoeft te maken. 

Ik heb ook nog een licht roze variant van de Studio Nails lak gekregen, maar ik denk dat die hetzelfde is als deze, alleen dan roze. De base sealer's zijn te koop voor €2,49. Ook zit in de Studio Nails collectie een remover met een sponsje, deze is ook te koop voor €2,49. Dit is een low-budget variant van de Sephora versie. Je dipt je vinger in het sponsje en draait 30 seconden rond. Dan zijn je Studio Nails er weer af.


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!