dinsdag 10 januari 2012

Sieraden stash.

Ik heb niet super veel sieraden, maar ik draag wel elke dag sowieso één. Al mijn favoriete sieraden hangen dan ook binnen hand bereik. Ik heb ze in een grote deksel van een doos staan/hangen naast mijn laptop op mijn bureau. Vandaag zal ik jullie al mijn sieraden stash laten zien en jullie vertellen wat mijn favorieten sieraden zijn. x








Dit is het onderste deel van mijn stash. Ik heb hier twee potten staan waar stenen voor in de vissenkom in zaten, een bakje waar een armbandje in zat en een bakje die ik ooit heb gekregen. Ook staat er een klein spiegeltje en een kaart uit Cyprus van Trienke.  
 

In de eerste pot zitten allemaal oude sieraden, die ik vaak droeg op de basisschool maar nu niet meer. Er zitten twee vriendschapskettinkjes in, een ketting met een vlinder en een ketting van Didl met een S.


In het kleine blauwe bakje heb ik vier bedeltjes zitten die vroeger aan kettinkjes zaten die nu kapot zijn. Het bovenste hartje is de oudste, die heb ik met een vriendin gekocht bij de Kijkshop (volgens mij) en daar missen veel steentjes uit. De vlinder ernaast kreeg je bij een bestelling bij de Wehkamp bij een broek, volgens mij. (Kan ook best een andere webshop zijn..) Ik had er twee en heb toen één aan een vriendin gegeven. De kat heb ik van een vriendin gekregen op school met Sinterklaas. En de S heb ik gekocht met mijn beste vriendin. Zij heeft met de eerste letter van haar naam.

Ook bewaar ik in het bakje mijn ringen. De eerste 3 zijn van Yves Rocher, die je kreeg bij bestellingen. Ik heb alleen de brede met de blauwe bloem vaak gedragen. Daarnaast ligt mijn ring die ik in Amsterdam heb gekocht met de Gay Pride en elke dag draag. En als laatste ligt er een 3 dubbele ring van de Kruidvat. Hier kan je erg lang mee spelen wat je kan hem niet uit elkaar halen.

In de laatste grote pot (Ja ik weet dat er nog een klein potje tussen staat, maar daar zit alleen een plectrum in van mijn gitaar) zitten armbandjes en enkelbandjes die ik niet vaak draag. 

Eerst twee enkelbandjes. De linker heb ik in Griekenland gekocht en de rechter heb ik op Sinterklaas gekregen. Ik draag niet vaak enkelbandjes, want ik heb meestal hogere schoenen aan..

Ook zitten er nog 4 STOP HOMOFOBIE! bandjes in van Paarse Vrijdag, dat ik heb georganiseerd op school. Ik draag deze nu niet meer vaak, maar heb ze nog wel liggen.

Links ligt een zwart armbandje van een DA actie. Ik vind hem heel mooi, maar heb geen idee hoe je hem om met doen.. Daarnaast ligt een bedelarmbandje die ik heb gekregen met Sinterklaas op de basisschool. En daar onder ligt nog een bandje met blokjes, deze heb ik gewonnen met een Bingo van de straat. Daar scheef boven ligt een bandje van Nici (?), dat is een hele tijd in geweest en ik had er ook een bandje van. En daar onder ligt een bedelketting van de Zeeman, die ik vaak twee keer om mijn pols doe als armband.



Bovenop mijn sieraden stash heb ik een bakje waar ik mijn oorbellen in ga doen. Ik heb ze nu net laten schieten, dus heb alleen nog mijn knopjes van de vorige keer (de rest had ik aan mijn zus gegeven) en ik heb nog de grote oorbellen in het bakje liggen die ik op kerst heb gekregen.

Ook staat bovenop mijn stash nog een beertje die ik van mijn beste vriendin heb gekregen op Valentijnsdag, er zit ook nog een lief briefje bij dat ze erbij had gedaan. Ook liggen er nog mijn 5 zwem4daagse medailles, dan zwem je vier dagen een aantal baantjes en dan krijg je een medaille, ik heb dit 5 keer gedaan en ben er nu gewoon vrijwilliger bij en zwem niet meer.

Ik heb met saté prikkers een soort haakjes gemaakt waar mijn kettingen en armbanden aan hangen. Eerst heb ik mijn korte kettingen, dan mijn lange die ik weinig draag en daarnaast lange die ik vaak draag.


 
Eerst heb ik twee korte kettingen. Ik heb een hartje, die ik niet vaak om heb, maar laatst weer tegen kwam en toch leuk vond. En mijn eekhoorn ketting van de H&M (3 of 4 euro volgens mij..). Ik draag deze vaak. Ik merk nu dat er een ketting mist. Ik heb nog een ketting met een oranje koort en een blauwe gelukssteen uit Griekenland. Laatst is mijn complete stash gevallen, dus die zal nog wel ergens op de grond liggen tussen de rotzooi..

In het midden hangen drie lange kettingen. Ik heb 2 lange kettingen met van de kralen (links) en rechts ligt nog een ketting met allemaal verschillende kleuren plastic hartjes van de Zeeman.

Helemaal rechts hangt mijn favoriete ketting. Mijn Bambi. Deze heb ik bij de H&M gekocht (5 of 6 euro volgens mij.) en deze draag ik echt heel vaak. 

Aan de rechterkant heb ik de armbanden hangen die ik vaak draag. Hier zit niet echt een systeem in..

Op het bovenste haakje handen de kralen armbanden die ik heb. Links boven ligt een paarse merkloze, links boven ligt een van de DA actie en onderaan ligt een die ik heb gekregen met Kerst van Zilla. 

Links liggen twee bandjes die volgens mij beide uit Griekenland komen. Op de onderste staat mijn sterrenbeeld (tweelingen) en de bovenste is gewoon groen. Rechts liggen nog twee armbanden van de Cosmo Girl, er hoort ook nog een derde te zijn in het zwart..

Op het onderste haakje hangt nog een armband die je bij de Yves Rocher kreeg (links) en een armband die je bij de Etos armbanden actie kreeg (rechts). 

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!