maandag 2 januari 2012

Review: Essence quattro's.

Ik keek gisteren weer eens tussen mijn gewonnen Essence pakketten, om review foto's te maken, en toen kwam ik het 'Would you mind' quattro tegen. Ik bedacht me ineens dat ik voor sinterklaas ook nog het 'XOXO' quattro had gekregen, waar ik ook nog niks over had geschreven. Daarom heb ik vandaag voor jullie een review van de twee 'nieuwe' quattro's van Essence. x






08 Wood/would you mind? (Op het doosje staat wood, maar op de site staat would..)


Ik had niet zoveel van deze quattro verwacht. Ik dacht alleen: 'Ow, groen.', maar toen ik swatches ging maken op mijn arm, kwam ik er achter dat dit best mooie kleuren zijn. In alle kleuren zit een gouden glans, wat een mooi effect geeft. De eerste kleur is niet erg gekleurd, maar daardoor mooi als highlighter bij je wenkbrauw.


01 XOXO

Een palletje met feestelijke kleuren. Wit, zilver, paars en zwart. Bij mijn vorige snelle swatches hiervan, had ik er vol een lamp op staan. Toen zag je wel de witte en de zilveren kleur goed. Maar zo zonder een felle lamp er op is het echt niks. Als je van niet zo goed dekkende oogschaduw houdt, kan je hier mooie looks mee maken (niet de zwarte gebruiken), maar zo zonder.. Niet echt speciaal..

De quattro's zijn voor €2,99 te koop bij de Kruidvat. Ik ben over het eerste palletje wel tevreden, maar de tweede weer niet.. Iedereen zijn meningen zijn hier denk ik verschillend over, maar ik zal zelf niet zo snel zo'n palletje meer kopen. (Ook omdat ik er nu vier heb..)

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!