zaterdag 7 januari 2012

Review: Essence CRACKLE + Soft Touch topcoat.

In het laatste Essence pakketje dat ik had gewonnen, zaten twee Crackle lakjes: 03 Crack me! Blue en 04 Crack me! Silver die ik voor vandaag voor jullie heb getest. Ook zat er nog een Nail Art Special Effect Topper bij in Soft Touch (Topcoat), die je nagels heel erg aaibaar en zacht zou laten voelen. Ook deze heb ik voor jullie getest en vandaag vertel ik mijn meningen en ervaringen er over. x





Als eerste de Crack me! Blue. Ik heb hem geprobeerd over 05 Speed of Light Blue (You Rock! collectie). Ik vind dat hij mooi ‘crackled’ in veel verschillende figuren en groottes.
In de Crack me! Blue zit een lichte (lichtblauwe) shimmer, daardoor het ook een mooi effect geeft op een lichte kleur blauw.




Crack me! Silver heb ik geprobeerd over 08 Ultimate Pink (Colour & Go collectie). Vorige week had ik deze crackle lak al een keer over deze nagellak geprobeerd bij een vriendin en dat vond ik een mooi effect geven. Eigenlijk is deze crackle me deze keer wat tegen gevallen. Toen ik hem vorige week probeerde crackelde hij ongeveer net als Crack me! Blue nu deed, maar deze keer niet. Je moet ook dit flesje goed schudden voor gebruik, want alle glitters zitten op de bodem. Als je niet schud krijg je een heel dun waterig laagje, die wel crackled, maar wat je bijna niet ziet. Daarna heb ik er nog een laagje overheen gedaan en toen ging het heel langzaam cracklen. Alleen op mijn duim is hij goed gelukt.

De Crackle nagellak is te koop bij de Essence schappen met een groter (Nail Art) assortiment. Hij kost €1,79. Ik ben over de blauwe erg tevreden, maar over de zilveren niet. Het is een erg dunne nagellak, waardoor ik twijfel of ik er meer moet kopen. Ook zijn er nog speciale Base colours te koop, maar volgens mij moet het op gewone nagellak ook werken.



Ook heb ik daarna nog de Special Effect Nail Art Topper in Soft Touch topcoat gebruikt, die je nagels ‘heel zacht’ laat voelen zodat iedereen ze wilt aaien. Nou ik had al geen idee wat ik daarvan moest verwachten, maar ik heb het wel geprobeerd. Hierboven staat een foto van de nagels waar ik de Soft Touch topcoat overheen heb gedaan. Veel verschil is er niet te zien, maar hij maakt je nagels mat je voelt wel dat je nagels wat zachter voelen. Niet alsof je een hond of kat aait, maar het voelt gewoon gladder. Deze Special Effect Topper kost ook €1,79.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!