zondag 1 januari 2012

Overzicht: week 51/52.

Jaa, de laatste twee weken van het jaar! Eigenlijk zitten we vandaag nog in de laatste dag van week 52 van 2011, maar ik denk dat iedereen wel vind dat we in week 1 van 2012 zitten. Om er zeker van te zijn dat je de laatste weken van december niks hebt gemist, door bijvoorbeeld kerst of oud en nieuw, heb ik weer alle blogs van de laatste twee weken op een rijtje gezet. x



Maandag 19 december: 
Review: Essence; My skin. Deel 2.


Dinsdag 20 december: 
Man makeup. Wat vind jij van mannen met makeup?


Woensdag 21 december: 
Review: Essence nagellak. 82 Rich And Pretty en 03 True Love (Vampire loves).

Donderdag 22 december: 
Tweede Etage. Producten die op de tweede plank van mijn kast staan.


Vrijdag 23 december: 
Kerst recepten. Omdat het bijna kerst was.


Zaterdag 24 december: 
Tag: Love Blogging. Waarom blog ik?
NOTD: Let is snow. Twee NOTD's.

Zondag 25 december:
Christmas pictures. De titel zegt denk ik al genoeg..
Sunday Trienke: Tattoo Chick?! Trienke verteld over haar tattoo.


Dinsdag 27 december: 
Kerstcadeautjes + update. Wat lag er voor mij onder de kerstboom?


Woensdag 28 december: 
Review: MAX nagellak. Een leuk cadeautje voor volgend jaar onder de kerstboom.


Donderdag 29 december: 
NOTD: Bee loved. Een NOTD met de MAX nagellak.


Vrijdag 30 december: 
My Music Of The Moment. #4 Veel langzame nummers deze keer.

Zaterdag 31 december: 
De laatste dag van 2011. Wat zijn jullie voornemens?
NOTD: Baby you're a firework. Een NOTD voor oudjaarsavond.

Zondag 1 januari:
Er komt geen einde aan.. Volgens mij is dit het laatst gewonnen Essence pakket.

Have fun en een gelukkig nieuw jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!