zondag 29 januari 2012

Opgemaakt; januari 2012.

De maand is nog niet eens voorbij, maar toch heb ik voor jullie alweer een blog met daarin de producten die ik de laatste tijd heb opgemaakt. Het zijn niet allemaal dingen uit januari, want er zitten ook nog een paar producten bij die ik eind december heb opgemaakt. Hebben jullie wel door dat er bijna 1 maand van het nieuwe jaar voorbij is? Het gaat toch best snel als je het mij vraagt. Klik verder voor de producten die ik heb opgemaakt met mijn mening er over. x



Deze shampoo ging echt heel snel op. Ik heb hem volgens mij niet vaker dan 7 keer ofzo kunnen gebruiken, terwijl ik niet veel gebruik. Hij zou een 'Super Shine' geven, nou dat geeft hij niet. En van die conditioner is ook niet veel te merken. De enige reden dat ik deze shampoo misschien nog eens zou kopen, zou om de prijs zijn en die hemelse geur. Hij ruikt gewoon echt super lekker! 'Witte thee' staat er op, ik zou daar alleen niet zo snel een geur bij kunnen bedenken wat er op lijkt. Deze shampoo/conditioner kost €1,25 en is te koop bij Kruidvat.

John Frieda; Precision Foam Colour in kleur 5c: Medium Copper Brown.
Ik heb even getwijfeld of ik deze erbij moest zetten, want het is wel een soort makeup, maar je kan het maar één keer gebruiken. Ik heb hem erbij gezet om te vertellen hoe het nu met mijn haar gaat na 3,5 week. De kleur zit er nog in (goh, het is permanent..). Er is nog geen uitgroei te zien, maar de kleur is wel lichter geworden. Mijn haar is lijkt nu heel donkerblond, naar het rood bruine toe. Ik zou deze verf misschien in de winter weer gebruiken, omdat ik er niet bleek van word, maar in de zomer word het toch echt weer roder. Deze haarverf kost €16,49.

Clearasil overnight cream. 
Ik ben zo slecht met crèmes die je 's avonds moet aanbrengen.. Ik kruip het liefste gewoon gelijk mijn bed in. Ik heb deze Clearasil crème telkens in fases gebruikt, maar nu al bijna een half jaar niet meer, want ik ben ook wel door mijn ergste pukkel fase heen. Hij werkte wel goed, maar ik zal hem niet meer opnieuw kopen. Gewoon omdat ik bijna geen last meer heb van pukkels.

Schwarzkopf; Taft volume mousse. 
Ik gebruik niet veel haar producten. Serums en andere crèmes gaan nog, maar haarlak, haarmousse en wax.. Soms heb ik van die fases dat ik wax of mousse in mijn punten gebruik, maar ik ben nu weer even uit zo'n fase. Dit was een sample flesje, waar eigenlijk heel veel in zat. Niemand in huis die hem gebruikt (ik had zelf andere die ik beter vond) dus ik gooi hem na 2 jaar maar eens weg..

Trekpleister; Super hair repair, herstel kuur.
Dit is echt heel lang mijn favoriete haarproduct geweest. Eigenlijk was hij al heel lang op, maar na heel wat slaan en schudden kwam er meestal nog wel wat uit. Ik heb deze echt al heel lang en moet hem dan nu ook maar echt eens gaan weggooien.. Volgens mij is deze crème allang niet meer te koop, maar hij was wel heel goed.

De sneeuwbal in je onderbroek blog. Ik heb er al een tijdje niks meer over gehoord, maar dat zal zeker nu wel weer komen. Ik heb nu het mini flesje (waar nog best veel in zat) opgemaakt. Ik heb er nog een, maar zal daarna geen grote versie meer kopen. De eerste paar keer stond je echt te gillen onder de douche, maar nu is het eigenlijk wel 'gewend'. Het voelt wel fris, maar ik heb niet het gevoel dat er iets ander gebeurt daar onder.

Nivea Crème + sponsje van de Hema.
Wat een combi hè? Ik heb echt heel lang mijn Nivea (diende als dagcrème omdat ik een super droge huid heb) met een sponsje aangebracht. Ik heb nu weer een groter blik Nivea, maar eigenlijk ben ik wel door die fase heen. Ik heb een betere crème gevonden, die de hele dag beschermd. Want Nivea houd het maar voor een paar uur. Het sponsje.. Het vieze vette sponsje, wat voor geen meter schoon te krijgen was. Ja, daardoor kwamen meer puistjes. Ik breng nu mijn dagcrème gewoon weer lekker aan met mijn vingers. 

Sence; Lip balm Aloe Vera.
Ik heb deze lip balm opgemaakt in mijn DIY lip scrub. Ik heb er nog een en vind ze erg fijn. Ze zijn er ook nog in meer 'smaken'. Ik heb ook nog de aarbei in mijn kast liggen en er is ook nog een neutrale. Volgens mij heb je voor €1 twee van deze balsems bij de Wibra, Euroland en alle andere goedkope winkels. 

Essence; Mineral compact powder. 
Dit was de eerste poeder die ik gebruikte. Hij was kapot (en niet zo'n beetje ook), maar toch nog goed te gebruiken. Vergeleken met de Bourjois powder die ik nu gebruik is deze echt slecht. Je krijgt er echt zo'n plamuur van. Ik gebruik hem nooit meer, dus deze gaat weg. Ik moet wel zeggen dat het een goede poeder is om te gebruiken als je niet zo'n hoog budget hebt.

FA; Pink Passion deodorant roller.
Tja, wat kan ik hier over zeggen.. Een goede rol deodorant die wel wat zweet aan kan. Het enige nadeel is dat je een heel nat plek ziet als je hem aanbrengt en hij niet snel droogt, dus als je er snel een shirt overheen doet, dan krijg je vlekken.

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit soort artikels altijd leuk om te zien! En die Chilly gel vind ik juist hartstikke fijn, ik kan niet meer zonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! De fruity botanicals shampoo/conditioner heb ik ook! Ik vind hem ook zalig ruiken, maar verder niet zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!