dinsdag 17 januari 2012

NOTD: Chocolat dip.

Laatst kwam mijn zus weer naar me toe met de vraag wanneer ik haar nagels weer eens ging doen. Ik heb diezelfde avond haar nagels nog gedaan, zonder inspiratie (en zin). Ik pakte even wat kleuren uit mijn nagellakbak en ze kon haar vingers bijna opeten. Dit is een low-budget NOTD met alleen maar Essence nagellak. Kijk verder voor de nagels. x



Gebruikt: Essence Colour&Go; 49 The Only Chance! + 03 Shining Star. Essence Nail Art striper; 12 Metallic Champagne.
Hoe: Ik heb eerst de nagels helemaal in The Only Chance gelakt en daarna een french tip gemaakt met Shining Star. Daarna heb ik tussen The Only Chance en Shining Star met Metallic Champagne een streepje gezet.

2e versie: Ik heb hier eerst de hele nagels in Shining Star gelakt en daarna een french tip gemaakt met The Only Chance. Ik heb ook hier weer een streepje gezet met Metallic Champagne.

Have fun!


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!