vrijdag 27 januari 2012

My first O.P.I.

Laatst kwam ik thuis van school en zei mijn zus dat ze iets voor me had. Op de tafel stonden twee OPI mini's die ze op de wereldmarkt bij haar op school had gekocht voor €1 per potje. Een koopje als je het mij vraagt! Jammer genoeg stond er geen naam op de flesjes, maar na wat research kwam ik er achter dat ze uit de Pirates of the Caribbean collectie komen uit mei 2011. Klik snel verder voor de reviews. x


Links: Skull & Glossbones.
Rechts: Planks a lot.


Planks a lot.
Wat een super mooie kleur! Het is een licht paarse kleur zonder shimmer. Hij dekt goed in twee laagjes. 



Skulls & Glossbones.
(Foto's maken bij nep licht werkt niet, sorry.) Hmm, hier ben ik iets minder enthousiast over. Op sommige plekjes heeft deze lak niet gepakt (te zien op de foto's bij Planks a Lot). Maar verder is het een mooie gebroken witte kleur. Niet de standaard gebroken wit, maar met heel licht grijs met een vleugje groen. Ook hier heb ik weer twee laagjes gebruikt.

Over het algemeen ben ik tevreden met deze nagellak. Het waren mijn eerst OPI lakjes en als mijn budget wat hoger word, komen er vast nog wel een paar bij. Je zou denken dat deze mini's snel op zijn, maar volgens mij valt dat reuze mee! Ik heb nu van beide kleuren op vijf vingers twee laagjes gedaan en het is niet te zien dat er iets uit mist. Ik heb ze heel goedkoop kunnen krijgen, maar de echte mini's zijn duurder (volgens mij). 
Omdat de flesjes zo klein zijn, heb je ook een klein kwastje waardoor het wat moeilijker en ook streperig lakt (als het opdroogt zie je bijna geen strepen meer). Ja. Ik ben wel tevreden.

Wat was jullie eerste OPI lakje? Of als je er nog geen hebt; wat zou jouw eerste OPI lakje wel eens kunnen worden? 

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben persoonlijk geen fan van OPI, maar Planks a Lot vind ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Ik volg je nu ook trouwens, wil je me terug volgen? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! wat heb je mooie nagels trouwens!
    xliefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!