dinsdag 24 januari 2012

Movie time. #3

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Movie time schreef, maar ik heb weer 3 (eigenlijk 4) leuke films gezien, waar ik graag mijn mening over wil geven. Één ervan is denk ik erg bekend bij andere beautybloggers, maar ik zag hem dit weekend voor het eerst. Weten jullie het al over welke film ik het heb? Nee? Lees dan maar snel verder! x



Hachiko; a dog's story.
Ik hoef alleen maar de trailer te zien en ik heb alweer tranen in mijn ogen. Dit is echt een van de allermooiste films die ik ooit heb gezien. Op een dag komt een dierenvriend (Richard Gere) een puppy tegen op het station, hij besluit hem mee naar huis te nemen waar zijn vrouw het niet mee eens is. De man hangt posters op, maar niemand belt voor de hond. Hij besluit om hem zelf te houden, waar zijn vrouw het ook mee eens is. Elke dag haalt Hachiko (de hond) de man van het station als hij van zijn werk komt, maar op een dag krijgt de man op zijn werk een hartstilstand en overleed. Elke dag gaat Hachiko terug naar het station en elke keer als iemand hem probeert terug te halen, ontsnapt hij. Friendship can last forever. 

The long kiss goodnight.
Veel van deze film kan ik me niet meer herinneren (ja ik weet het, heel slecht..). Ik weet alleen dat hij wel spannend was, maar ik had het begin gemist dus snapte er niet veel van. Een vrouw bleek ineens een spion te zijn ofzoiets en dat wist ze niet meer. Ik snap er niks van. 

Coco Chanel.
Bij UPC on demand kom je gratis 5 topfilms kijken, ook kon je hierbij kiezen uit Coco Chanel deel 1 en 2. Ik heb met mijn zus even een film avondje gehouden en toen beide delen gezien. Ik kon er geen trailer bij vinden, alleen deze van Coco Before Chanel, maar ik heb een andere film gezien.. Een beetje raar, maar volgens mij heeft die alleen andere acteurs. Maarja, in deze film word een beetje het levensverhaal van Coco Chanel verteld door haarzelf. Haar eerste zelfgemaakte hoeden en de tijd in de oorlog, alles word er in verteld. Een mooie film om te zien, maar ik zou hem niet elke maand een keer kunnen kijken zoals bij Hachiko.

Have fun!

3 opmerkingen:

  1. Leuke films. Maar die bovenste heb ik paar weken geleden ook gezien echt zo ontroerend. Heb het toen niet droog gehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb geen enkele gezien. ik wil heel graag water for elephants zien!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik een stukje over geschreven in Movie Time #2! x

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!