woensdag 4 januari 2012

Look book.

Ik heb al eens eerder over Lookbook.nu geschreven. De site waar je elke dag je outfit kan plaatsen. Maar vandaag weer eens een update. Zijn er nog looks verschenen die mij aanspreken? Vast wel. Lees snel verder om te zien welke looks ik mooi vind en zelf ook wel eens zou willen dragen. x





Een demin blouse, met een grote ketting, een simpel zwart rokje in combinatie met een simpele grijze legging en zwarte schoenen. Niet echt een combinatie die ik zo snel zou kiezen, maar toch vind ik het een leuke look. Het rokje met de panty is erg vrouwelijk, terwijl de blouse erg mannelijk is.

Een beige jurkje met zwarte kanten details, met een donkere trench coat en een zwarte legging, simpele schoenen en een 'old-school' tas. Een leuke combi. Mij zul je alleen niet zo snel in zo'n jurkje.. Bij deze outfit zou ik sneller gewoon een t-shirt dragen met (korte) broek. Verder vind ik wel de tas goed bij de outfit passen, omdat (ik denk vooral door die schoenen) het al een school look lijkt.

Een donker paars shirt met een leren legging, stoere schoenen, zilveren sieraden, een zwarte zonnebril en een zwarte hoed. Ik heb een zwarte leren legging. En dat is ook een van mijn favoriete kledingstukken. Hier is hij leuk gecombineerd met stoere schoenen en een paars shirt waardoor het een beetje een gothic look word. Ik ben alleen niet zo weg van die zonnebril..

Een grijs wollen jurkje, met grijze schoenen en een bruine panty gecombineerd met een zwarte tas, zwarte sjaal, zwarte muts en zwarte armbanden. Hebben mensen het nooit koud in de sneeuw? Kom op, korte mouwen terwijl er sneeuw ligt? Wel vind ik het een leuke look. Ik vind het een leuk jurkje, met vooral leuke mouwtjes. Ik hou zelf ook erg van mutsen, ik draag elke dag graag mijn witte NY muts. Dat is mijn enige muts, maar ik heb er ook niet meer nodig want deze zit goed. (Niks vergeleken met de mutsen collectie van mijn vriend..)

Een wit T-shirt met een druk rokje, grote ring en een lichtbruine tas. Ik hoefde niet lang te twijfelen of ik deze outfit in mijn blog wou, want ik vind deze echt heel leuk! Het witte T-shirt en de basic lichtbruine tas laat het rokje er echt uit springen. Geef mij zo'n rokje!

Een zwart jurkje met een gele riem en een gele clutch gecombineerd met een panty met figuren er op en zwarte pumps. Ik heb eerst 5 minuten naar die panty zitten staren, ik denk tenminste dat het een panty is.. Waar zou ze die hebben gekocht? Die wil ik ook wel! Ik vind het een chique outfit, die toch door de panty weer wat minder chique is. Vooral dat ze alleen zwart en geel heeft gebruikt vind ik leuk.

Een leren jasje met een blauw overhemd en donkerrode broek. Is het al iemand opgevallen? Dit is hetzelfde meisje als bij mijn eerste outfit. Marit van den Berg uit IJselstein Nederland. Leuk dat er ook zulke mensen in Nederland wonen. Weer heeft ze een blouse aan, deze keer met ruitjes en gecombineerd met een stoer leren jasje. Ook draagt ze een donkerrode broek die echt de finishing touch bij deze outfit.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!