maandag 30 januari 2012

Kopje thee.

Jullie hebben vast al de reclame op tv gezien van Pickwick. Jullie weten vast allemaal dat ik gek ben op gratis proefpakketjes en ik heb dan ook het proefpakketje van de Delicious Spices aangevraagd. Er zaten twee smaken in, waar ik jullie vandaag over vertel. Ook vertel ik hoe je het gratis pakketje kan aanvragen. x



Een week na het aanvragen had ik al een envelop in mijn brievenbus liggen van Pickwick met daarin de twee zakjes die je gratis kon aanvragen via Pickwick.nl. (Klik hier om gelijk op de bestel pagina te komen.)

Voorop de envelop staat heel groot het teken van de Gecarameliseerde Peer, maar in de envelop zelf zitten de twee smaken Chocolate Mint en Smooth Chai. 

Chocolate Mint: Als je deze thee zou drinken zonder te weten welke het is, dan heb je niet door dat het chocolade en mint thee is. Maar als je weet dat het die smaak is, dan proef je het wel een beetje. Het klinkt misschien wat raar, maar ik denk dat het komt omdat je de smaak niet echt verwacht.
Smooth Chai: Een kruiden thee met rooibos, kaneel, gember, kruidnagel en kardemom. Het is echt zo'n thee voor vlak voor het slapen. Heel kruidig en waar je heel rustig van word. Hij ruikt vooral heel erg naar kaneel, maar hij smaakt er niet heel erg naar.

Ook staan er nog tips op de flap van de envelop voor een Delicious Tasting.

Have fun!

1 opmerking:

  1. ik houd van thee, haha dat is ook wel te zien aan mijn naam.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!