donderdag 5 januari 2012

Ik heb oorbellen en een shoplog!


Gisterochtend was ik net een uurtje wakker, was ik net een half uurtje mijn bed uit, toen ik al werd gebeld door mijn beste vriendin dat haar moeder boodschappen moest doen en wij wel mee konden rijden en dan gingen winkelen. Zij moest nog naar de Kruidvat en ik zou nog oorbellen laten schieten. Klik verder om te zien wat ik heb gekocht en hoe mijn oorbellen er uit zien. x

Dus zo gezegd zo gedaan, eerst hebben we gezellig gespeedshopt in de Lidl, toen zijn we afgezet bij de Kruidvat, hebben we even gewinkeld, toen gingen we oorbellen laten schieten en toen zijn we naar de parkeerplaats gelopen, in de auto gestapt en naar huis gereden. 
Ik zal dus ook in deze volgorde mijn koopjes laten zien. Ik heb niks gekocht bij de Lild, maar wel bij de Kruidvat.

Bij de Kruidvat hadden ze 'Mega Magazijn Korting' met makeup voor €0,50 €1,00 en €1,50. Nou er stonden om precies te zijn in onze kruidvat 2 bakjes met makeup voor die prijzen. Verder was het allemaal ander spul. Niet echt wat we er van verwachten, maar één van die bakken lag vol met deze wenkbrauw-poeder met figuren. Mijn wenkbrauwen zijn echt heel licht en ik wist nooit in welke vorm ik ze wou. En omdat hier al patronen bij zitten hoop ik dat het nu wel lukt. Dit setje kost €1,00. 

Ook was er een bak met hobby artikelen die waren afgeprijsd. Ik heb al een velletje met allemaal plak glitters, maar die zijn klein en niet zo leuk. Toen ik deze zag liggen heb ik ze eigenlijk best snel gekocht. Leuk voor een ooglook toch? Ze waren er in veel verschillende kleuren. Ik heb ze in het bruin en blauw. Op het prijsje staat €0,99 maar door de gele sticker dachten we dat er nog 30% af zou gaan, maar dat was er blijkbaar al vanaf, want ik moest gewoon twee keer €0,99 betalen.

Ook heb ik weer voor €0,38 een back-up gekocht van de Europrofit conditioner. Dit blijft echt een heilig product voor mij en het kost ook nog eens bijna niks. 

Sinds een paar weken hebben we in de Kruidvat hier in de buurt ook een groot Catrice assortiment. Ik werd een beetje afgeleid door de lippenstiften die wel erg mooie kleurtjes hadden. Ik begon voor aan het rijtje en eigenlijk vielen de meesten me tegen, maar toen ik achteraan was kwam ik ineens deze mooie tegen. Ik probeerde hem op mijn hand en hij leek wel goed (er zit nu zelfs nog steeds een roze vlek op mijn hand), dus ik kocht hem. Op de foto lijkt hij doffer, maar hij is echt fel roze (en iets donkerder) met de bijpassende naam: 140 Pinker-bell. Deze lippenstift kost (volgens mij) €3,99.

En dan nu de oorbel..

Een sterretje! Dit was de enige zonder fel gekleurd diamantje.. Ik heb mijn oorbellen laten schieten bij Nynke Edelsmid in Stiens. Ik vond dat ze het goed deden. Ik had van te voren gezegd dat het best kon dat ik wat wit wegtrok (ik ben niet zo goed met naalden, bloed en als ik val nogal snel flauw bij veel pijn..), maar dat mijn vriendin het dan wel zou zeggen. ('Je valt toch niet flauw?') En ze dachten er goed om. Ze boodt zelfs aan om een collega te halen om twee tegelijk te doen. Maar dat heb ik maar niet gedaan. Nadat ze één had gedaan heeft ze even gewacht (terwijl er best veel mensen binnen waren) en toen ik er 'klaar' voor was heeft ze de andere gedaan. Het oorbellen schieten kost €12,50 (inclusief oorbellen en druppels om het schoon te houden).  

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!