zaterdag 28 januari 2012

Hot & Not 2012: Fashion editie.

Wat komt er nou helemaal in de mode in 2012 en wat is helemaal uit? Ik heb alles voor jullie op een rijtje gezet. Nu eerst de fashion editie en vanmiddag plaats ik de nagellak editie. Want ja, ik blijf toch echt een nagellak junkie. Klik verder om te zien wat hot en wat not is. x



Not in 2012:
- Enkellaarsjes. Wat in 2011 helemaal in de mode was, is nu weer helemaal uit de mode. In 2012 mogen ze weer tot de knieën komen.
- Boyfriend blazer. De boyfriend blazer is weer helemaal uit. Veel te mannelijk voor 2012. Hij wordt wel vervangen door een ander soort blazer. (Kijk bij de Hot!)
- Harembroek. Deze broeken zijn bij mij nooit in de mode geweest. Nee, hou deze maar voor je lui-zondag.
- Luipaard/panter print en slangenprint. De dierenprintjes zijn ook weer helemaal uit. Geen shirts, tassen en geen andere kleding meer met dierenprintjes. Het kan niet meer in 2012.
- Gekleurde stenen (sieraden). De grote stenen op ringen zijn weer helemaal uit, die worden ook weer vervangen.
-Bruin. Hier heb ik denk ik nog wel het meeste problemen mee. De kleur bruin hoort er niet meer bij in 2012.

Hot in 2012:
- Bloemenprintjes. Dierenprintjes worden vervangen door bloemenprintjes. Ja, daar ben ik het wel mee eens.
- Palazzo broeken. Broeken die telkens breder worden, met erg brede pijpen. Ik blijf denk ik toch maar bij mijn oud vertrouwde skinny jeans..
- Kokerrokken. Ik draag niet vaak rokjes, maar toch zijn kokerrokken mijn favoriet. Ze zitten gewoon super als ik even geen zin heb in een broek.
- Peter Pan kraag. De wat kraag? Een Peter Pan kraag. Hoe leg je dit toch eens uit.. Dan maar even een foto:
- Blazer met peplum. De boyfriend blazer word vervangen door de peplum blazer. Dat zeg je misschien niet iets, maar het is een blazer die wat meer is getailleerd en van onderen poft. 
- Parels. Grote stenen worden dus vervangen door parels. Niet alleen in ringen, maar ook op oorbellen en andere sieraden.
- Neon. We mogen allemaal weer even opvallen dit jaar. Vooral geel en oranje zijn helemaal in.
- Pastel. Weer bijna het tegenovergestelde van neon: pastel. Ook dit is weer in de mode.
- Goud. Ook zilver, maar vooral goud is helemaal 2012.
- Vrouwelijke items. De boyfriend blazer werd weer ingeruild door de peplum blazer en daarmee word alles weer vrouwelijker.

Stoer wordt vervangen door lief. Wat vind jij van de 'mode van 2012'?

Have fun.

2 opmerkingen:

  1. Oh, handig dit! Ik vind het altijd leuk om te lezen over nieuwe trends. Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf toch bij mijn enkellaarsjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!