zondag 8 januari 2012

H&M wishlist.

H&M is echt een van mijn favoriete winkels. Je kan er niet alleen super leuke kleding kopen, maar ook goede, leuke en nog best goedkope sieraden, accessoires en ook nog low budget makeup, die ook nog van best goede kwaliteit is. Zelfs op de kinderafdeling kan ik soms nog stiekem leuke dingen vinden, die me (als ik een goede dag heb) me ook nog eens passen. Waarom niet? Iedereen blijft toch voor altijd kind? Dan hoef je nog geen Dora of Spongebob T-shirt te dragen, maar niet aan alle kleren kan je zien dat het van de kinderafdeling komt toch? Vandaag laat ik jullie mijn wishlist zien (niet van de kinderafdeling) van dingen uit de H&M die ik wel zou willen hebben. x



Rode blazer: €29,95.
Blouse: €24,95.
Schoenen: €39,95.
Top: €12,95.
Ring: €4,95
6 Paar oorbellen: €3,95.
Jack: €19,95.

Top: €14,95.
Ring: €4,95.
Top: €14,95 €5,95

Singlet: €12,95 €7,95
Kimonojasje: €14,95 €4,95

Have fun!

1 opmerking:

  1. De blazer, de schoenen en de ring met veer vind ik onwijs leuk! De schoenen in het beige en die ring staan ook op mijn wishlisht die ik morgen online zet :D
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!