zondag 1 januari 2012

Er komt geen einde aan..

Donderdag lag er weer een briefje in onze brievenbus dat er een pakketje was bezorgd bij de buren. Ik zag al de bekende grote envelop bij de buren op het vensterbankje bij de deur liggen, dus ging ik even het pakketje ophalen. Het bleek weer een gewonnen Essence pakket te zijn! Volgens mij is dit de laatste want op 24 december is de advent kalender al opgehouden.. Klik verder om te zien wat er in het pakket zat. x



Zo zag het hele pakket er uit. Oh jippie, weer de oil control paper..

Eerst twee lakjes uit de Studio Nails (Better Than Gel Nails) collectie. Het zijn twee base sealers in de kleuren 03 Soft White en 02 Soft Rosé. Op de Essence site snapte ik ook niet erg veel van de beschrijving, dus hier komt zeker weten nog een review over.

Verder zaten er nog twee crackle lakjes in in de kleuren 03 Crack me! Blue en 04 Crack me! Silver. Ik heb nog niet eerder Essence crackle nagellak gehad, maar toen ik het op de nagels van een vriendin probeerde zag het er goed uit! 

Een Allround Talent Nail Protector. Ja tuurlijk! Op de Essence site stond dat het een lak was om je nagellak langer op te kunnen houden en er onder te kunnen dragen, oftewel; een base- en topcoat. Ook zat er de 07 Soft Touch Special Effect Topper bij, waardoor je nagels heel zacht worden. Ik kan me er niet echt veel bij voorstellen eerlijk gezegd..

En hier ben ik echt heel blij mee; twee stripers van Essence. Hier in de buurt zijn geen Essence schappen met nail art producten en ook niet van andere merken, dus ik had nog geen stripers in mijn collectie (shame on me!). Ik heb in de kleuren 12 Metallic Champagne (links) en 11 Grape-Metallic Rocks! (rechts). Hier komt vast snel nog een NOTD mee.

Een zat er nog een '3 delige' nagelvijl bij, waarmee je kan vijlen, glad maken en kan laten glimmen. En er zat nog een Oil Control Paper pakje bij. Die zat ook al in een andere pakketje. Het word zeker niet goed verkocht, want ik heb er erg slechte reviews over gelezen. Dat het bijvoorbeeld alleen je makeup er af haalt. Dus ik heb één van de pakjes mee gegeven aan een vriendin die geen foundation gebruikt, maar wel een glimmende huid heeft. Misschien werkt het wel bij haar?
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!