zondag 15 januari 2012

Beautyguru's.

Ik neem zelf al een hele tijd geen filmpjes meer op, maar heb dat wel een tijd gedaan (xminimuis youtube kanaal). Ik zit zelf nog wel veel op youtube en kijk dan vooral naar makeup filmpjes. Vandaag deel ik dan ook met jullie wat mijn favoriete beautyguru's op youtube zijn. x




Bubzbeauty staat echt bovenaan in mijn favorietenlijst. Ze doet vooral tutorials over haar en makeup maar ook over lifestyle. Ze is ook nog eens grappig.

Cutepolish is meer van de nagels. Ze plaatst veel nageltutorials. Hele moeilijke, maar ook hele makkelijke. Ze heeft ook nog eens een leuke stem om naar te luisteren.

Daarna komt nog Klaire de Lys die ook heel hoog in mijn lijst staat. Ze legt goed moeilijke en makkelijke looks uit die ook weer per moeilijkheidsgraad verschillen.

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Bubzbeauty is echt een heel lief meisje om te zien! Ze verteld de dingen ook gewoon heel erg goed, dus het is zeker fijn om haar filmpjes te kijken.. De rest kende ik nog niet! Thanks voor het delen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! die Klaire! wat prachtig met dat oog
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!