woensdag 18 januari 2012

Alweer een nieuwe nagellak stash indeling.

Laatst hebben jullie al kunnen zien dat ik weer twee nieuwe bakken had gekocht bij de Xenos, omdat mijn nagellak bak nogal vol werd. Ik heb nu ook alweer een nieuwe indeling en wil die graag met jullie delen. x



Haha, CHAOS! Alle nagellak vanaf mijn oude doos in mijn nieuwe gegooid, ik dacht even dat dit ook niet zou gaan passen terwijl deze doos nog groter was!

Voor:
Zo zag het er eerst uit. Links boven staan al mijn Essence nagellak. Rechts daarvan staan mijn Miss Porty (boven) en Miss Helen nagellak (daaronder). Daar tussen staan ook nog twee nagellakken van La Femme Beauty (zilveren en zwarte dop) en er staat nog een Colour Club lakje verstopt (zilveren matte dop). Er staan nog een paar etos lakjes (onder de La Femme Beauty) en daar onder nog twee doorzichtige lakjes van de markt met sterretjes. Daaronder staan weer twee nagellakken van Catrice. 
Onder de Essence nagellak staan nog een paar nagellakken waarvan ik maar 1 heb (Hema, Onyx ofzo en Rimmel) en daaronder liggen glitters en nagelstickers.
Het paste niet meer in deze doos, want ik had er erg veel nagellak bij gekocht, gekregen en gewonnen.

Na: 
Dit paste dus niet meer in die andere doos.. Op de bovenste 2 rijen (en op de derde rij nog 2) staan 20 Essence Colour& Go lakjes. Op de derde rij staan twee base sealers van Studio Nails, twee crackle lakken, de soft touch topcoat en een matte topcoat. Verder staan er nog wat topcoats en 2 stripers op de vierde rij en nog wat nagellak uit de limited editions. Op de vijfde rij staan trouwens nog mijn dry drops.
Helemaal links staat een rijtje met de MAX nagellak die ik met kerst kreeg. Daarnaast staan nog wat random nagellak waarvan ik er 1 heb (Hema, Onyx, Rimmel London). Daarboven staan weer de twee doorzichtige lakjes met sterretjes van de markt.
Naast de doorzichtige nagellak staan twee mini's van OPI. Weer meer naar boven staan twee nagellakken van de Etos. Daarboven staat 1 flesje DA nagellak, 1 Colour Club nagellak en 2 La Femme Beauty's. 
Naast de twee lakjes van La Femme Beauty staat Miss Porty nagellak. Daaronder Miss Helen nagellak en daaronder weer mijn Saffron London nagellak. 
En dan als laatste staat weer onder mijn Saffron London nagellak 2 nagellakken van Catrice. 

Ik heb ook even geteld voor de mensen die het wouden weten. Ik heb in totaal 72 nagellakken. Mensen die zich afvragen waar ik mijn Nail art spullen heb gelaten, die heb ik in een kleinere doos gedaan, die naast mijn nagellak staat. 


Have fun!

1 opmerking:

  1. Wauw! veeel netter! haha
    ik heb alles op een plank staan:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!