zaterdag 3 december 2011

This Is Why I'm Broke.

Jullie weten denk ik allemaal wel van mijn geldprobleem; geld hebben, geld uitgeven. Ik heb al bij een paar andere blogs een artikel gelezen over This Is Why I'm Broke. Een site met de meest rare, onzinnige, maar toch hele leuke dingen. Vandaag maak ik een lijst met de leukste dingen die ik ook wel zou willen hebben. x



Coffee Table Aquarium. Oh mijn god. Deze tafel wil ik. Ik hou van aquariums en als het ook nog als tafel is. Een echte hemel.

Super Mario Piranha Plant Earrings. Charlotte had deze oorbellen ook in haar lijstje staan. Het duurde even voordat ik het door had, maar ik vind ze toch wel heel leuk. Jammer dat ik geen oorbellen heb, want anders had ik deze vast wel eens in mijn oren hangen.

Labyrinth Aquarium. Ik krijg nog twee vissen voor mijn verjaardag (ja nog steeds, mijn verjaardag is 1 juni..) en als ik het geld en de ruimte had, mochten ze zeker hier in zwemmen. Ik denk dat ik dan wel ook wat meer vissen had gekocht..

Pet Hoodies. Ik denk niet dat ik onze kat (of hond) makkelijk in zo'n pakje krijg en hij anders binnen twee minuten weer uit is, maar ik zou het wel super schattig vinden. Misschien wat raar voor op straat, maar voor in huis als ik ook in mijn hoodie loop, zou ik het wel leuk vinden.

Shark Sleeping Bag. Ik lachte me echt kapot toen ik deze zag. Volgens mij is deze ook lekker warm voor in de winter. Maar ik voel me altijd ingesloten in slaapzakken en ik raak altijd in de knoop ermee, dus deze is denk ik niet geschikt voor mij..

Giant Slumber Bear. Oh mijn god. Dit zou mijn best vriend worden. Ik zou hier op slapen, zitten, huilen, lachen, echt alles. Ik hou hier van.

Have fun!

1 opmerking:

  1. Ik ben de laatste tijd ook heel erg snel blut, dat komt ook door alle leuke dingetjes die er de laatste tijd te koop zijn! Zo leuk dit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!