maandag 5 december 2011

Sinterklaas kapoentje + verlanglijstje.

Vandaag is het weer sinterklaas. De dag dat sinterklaas weer uit ons land vertrekt en pakjes avond! Thuis vieren wij geen sinterklaas meer, maar dan kan je nog wel andere leuke dingen doen, toch? Onze pakjes avond ging nooit om alleen cadeautjes, maar ook om andere dingen. Vandaag vertel ik hoe wij vroeger sinterklaas vierden en misschien vinden jullie het ook leuk. x




Zoals ik al zei draaide het bij ons nooit om alleen cadeautjes. Meestal gingen mijn zus, vader en ik cadeautjes zoeken en als wij boven zochten, verstopte mijn moeder stiekem snel de cadeautjes beneden..
Als we de cadeautjes hadden gevonden gingen we meestal spelletjes doen om te zien wie er als eerste een cadeautje mocht pakken. We pakten de cadeautjes uit en ergens halverwege maakte mijn moeder warme chocolademelk en pakte ze een grote schaal met pepernoten. Als we klaar waren dronken we nog wat warme chocolade melk, aten nog wat pepernoten en gingen naar bed.


Maar natuurlijk heb ik ook een verlanglijstje, ook al vieren we geen sinterklaas. Het is misschien een lijstje met veel variatie, maar ik dit staat er onder andere op:
- Rudolph's Cupcakes. Cupcake recepten door Rudolph van Veen. €16,95 via Bol.com.
- Final Destination; Thrill-ogy. Deel 1, 2 en 3 van de Final Destination films. €9,99 via Bol.com.
- Lush Producten.
- Nagellak (die ik nog niet heb). Verrassend.. Ik wil vooral graag de Rimmel nagellak.
- Andere makeup. Nog verrassender..
- Chocola!
- Kookspullen en pakketjes voor zelfgemaakte cakes, cupcakes of andere taarten.

Wat staat er op jullie verlanglijstje en hoe vieren jullie sinterklaas?

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!