woensdag 7 december 2011

Sinterklaas cadeautjes.

Zoals ik al eerder had gezegd vieren we thuis geen Sinterklaas meer, maar op school heb ik met mijn tutorklas, mede tutor (en beste vriendin) en de twee mentoren van de klas wel Sinterklaas gevierd. We hebben surprises en gedichten gemaakt en daar cadeautjes in verstopt. Benieuwd wat ik heb gekregen? Kijk dan snel verder. x





Essence; Vampire Loves Nail Polish: 03 True Love. 
Een paarse nagellak met een licht roze/zwarte gloed. De lak heeft shimmers die niet veel opvallen, maar de nagellak toch speciaal maken. Deze lak is uit de limited edition van november en is dus niet meer te koop. (Misschien in de koopjesbak met restjes bij de kruidvat.)


Essence; All Eyes On Me; Multi-Effect mascara: 03 Deep Purple.
Dit is niet zomaar een mascara. Het is een paarse mascara. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar dat ga ik zeker doen. Deze mascara kost volgens mij rond de twee euro. 
   



Essence: Quattro; 01 Xoxo.
Ik heb al twee andere quattro's van Essence en ben daar tevreden over. Op deze stond dat er een 'nieuwe formule' was toegepast en aan de testen op mijn arm lijkt het alsof er meer pigment in zit. Volgens mij kost dit quattro ook rond de twee euro.


Essence; XXXL Shine Lipgloss; 14 Bubble Babe.
Ook heb ik deze lipgloss nog niet geprobeerd, maar ik heb hier al andere kleuren van. Ik vind ze goed werken, maar jammer genoeg blijft hij niet lang zitten.. Volgens mij kost deze lipgloss rond de één euro.

Wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas?


Have fun!

P.S. Dit moet ik gewoon nog even laten zien. Een meisje had dit voor de lerares gemaakt. Super lekker! Het cadeautje zat in het midden verstopt dus iedereen moest mee eten.. Jumm jumm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!