woensdag 28 december 2011

Review: MAX nagellak.

Gister konden jullie al lezen dat ik een pakje met zes MAX nagellakjes had gekregen voor kerst. Vandaag heb ik voor jullie een review over deze nagellakjes. Klik verder voor de reviews. x



Zo zien de nagellak er uit. Ze zitten in een doorzichtig plastic zakje met daarin een stukje plastic met 'deuken' waar de flesjes in staan. Er zit een kaartje bij met de ingrediënten en een 'bedank-verhaaltje'. Het enige wat ik er niet op kan vinden is de inhoud van een flesje.. De prijs van dit pakketje weet ik niet precies, maar ik denk rond de €2.

Shocking Blue, Splashing Purple, Kicking Pink.


Over het algemeen vind ik de eerste swatches goed. Allen bij de paarse moest ik twee laagjes gebruiken, voor de rest dekt de nagellak goed. Wel is hij streperig, maar hij droogt snel.

Flashing Yellow, Screaming Green, Smashing Orange.


Ik heb hier alleen bij de gele kleur twee laagjes gebruikt. Bij de oranje was dat niet nodig, maar bij de groene was het je eigen keus. Ik denk dat hij dan nog feller zou worden dus ik heb het niet gedaan. De oranje was (net als de blauwe en roze) dikker dan de gele en groene (en paarse), waardoor die beter dekken. Als je het kwastje wat afveegt aan de rand van het flesje kan je al zien welke dun is en welke dik is. 

Plus- en minpunten:
+ Goedkoop.
+ Met één of twee laagjes dekt hij goed.
+ Dun kwastje waardoor weinig kans op fall-outs. 

- Streperig.


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!