woensdag 21 december 2011

Review: Essence nagellak.

Ik zou nog een nagellak reviewen die ik met Sinterklaas had gekregen en ik had ook alweer een nagellak gewonnen die ik nu al een paar dagen op heb en waar ik veel complimentjes over krijg. Vandaag review ik dus twee nagellakken van Essence, want ik vier alweer bijna nog een keer Sinterklaas.. Volgende week maandag vieren wij nog Sinterklaas met surprises, gedichten en natuurlijk; cadeautjes! Klik snel verder voor de reviews. x




Coulour&Go; 82 Rich & Pretty.
In het flesje lijkt dit al een wat rare zilveren kleur en als je hem op doet nog steeds. Er zit namelijk een gouden gloed aan. Ik heb al veel complimentjes er op gehad, omdat het echt een kleurtje is dat heel erg opvalt, omdat hij bijna licht geeft. Deze nagellak kost €1,29.



Vampire's Love: 03 True Love.
Wow. Dit is echt een heel mooi lakje. Hij is paars, niet echt paars, maar van dat pruim paars, met een roze gloed en veel lichte shimmer. Ik ben echt verliefd op dit lakje. Jammer dat het een LE was, anders had ik er zo nog 10 flesjes van gekocht. Hij was te koop voor €1,80 en als je geluk hebt ligt die misschien nu nog bij je in de koopjesbak.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!