maandag 19 december 2011

Review: Essence; My skin.

Zaterdag reviewde ik al de twee crèmes uit het Essence My Skin pakket dat ik had gewonnen. Vandaag review ik de twee producten uit de Line & Cumcumber collectie, oftewel: het paper mask en de cleansing gel. Klik verder om te reviews te lezen. x



Soft Cleansing gel. Deeply cleansing moisturizing removes make-up.
Een makeup remover. Ik hou erg van limoen en komkommer, het zijn beide frisse geuren en zijn dan ook een echte oppepper. Maar door de limoen en komkommer heeft ook deze makeup remover een groene kleur. Na een paar keer te hebben gelachen om mijn groene gezichtje, kwam ik er achter dat dit een goede makeup remover is. Hij prikt niet en haalt makkelijk al je makeup weg. Wel droogde hij mijn huid wat uit en had ik wat velletjes hangen. Maar als ik 's ochtends de Intensively Caring Cream gebruikte was alles weer goed.

Deeply Moisturizing Paper Mask. Intensively caring for soft & smooth skin. Deeply moisturizing. Easy to use.
Wat heb ik een lol gehad met dit masker. Voor een makeup-middag met vriendinnen is dit echt een geweldig masker. Het is een soort vochtig/vettig doekje dat je op je gezicht moet plakken en dan een kwartiertje moet laten zitten. Alleen de ogen en mond zitten nogal ver uit elkaar, dus je lacht je echt kapot. En als je dan moet lachen glijd het masker er weer bijna vanaf. Zo goed blijft hij dus niet plakken en hij word ook niet hard (terwijl je zou denken van wel).

Voor 

Pas op! Spook!

Na.

Er is niet veel verschil te zien op de voor en na foto. Voor de tijd had ik net al mijn makeup eraf gehaald, waardoor mijn gezicht wat rood was en op de na foto is dat weggetrokken. Op het pakje stond dat je gelijk erna een My Skin crème moest aanbrengen, dat heb ik niet gedaan, omdat ik wou zien hoe mijn droge/gevoelige huid op dit masker zou reageren zonder crème. Mijn huid voelt een uur na het masker nog alsof ik wel een crème heb aangebracht. Op het zakje staat dat hij voor alle huidtypes is, maar aangezien ik een hele droge huid heb en hij die goed voed, denk ik dat hij misschien niet zo goed is voor mensen met een hele vette huid.

Have fun!

1 opmerking:

  1. Ik heb ook een hele droge huid en dat maskertje helpt bij mij ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!