zaterdag 17 december 2011

Review: Essence; my skin.

Ik heb al eens een review geschreven over twee Essence My Skin producten (klik), maar aangezien ik vorige week een Essence My Skin pakket heb gewonnen, komen er nog twee My Skin reviews voorbij. Vandaag komt de review over de twee crèmes die in het pakket zaten en de review met de andere twee producten zullen jullie ook nog wel voorbij zien komen komende weken. Klik verder om de reviews te lezen. x



Mattifying cream. 12 h mattifying effect moisturizing.
Ik heb van mezelf miet echt een glimmende huid, maar toen ik deze crème gebruikte merkte ik wel verschil. Je had echt een matte huid. Bij mij hield deze crème dan ook langer dan 12 uur. Ik heb een droge huid, maar heb geen dagcrème onder deze crème gebruikt. Mijn huid vervelde niet, terwijl ik normaal altijd een vette crème moet gebruiken. Wel had ik de eerste 5 minuten het gevoel alsof ik een masker op had.. Deze crème kost rond de twee euro. 


 
Intensively Caring Cream. 24h intensive care protects skin.
Ik heb hier al eerder een review over geschreven (klik) en ben het daar nog steeds mee eens. Ik heb alleen de vorige review geschreven toen het nog best warm was en nu pakt hij wel al mijn droge plekken. Ik vind hem persoonlijk zelfs beter dan de Nivea crème (uit het blik), want als ik die op heb en dan foundation op doe zie je nog steeds schilfers, maar met deze crème heb je dat niet. Hij is dus erg goed voor de droge huid. Deze crème kost volgens mij €1,99. 

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!