donderdag 1 december 2011

Review: Andrelon.

Mijn moeder ging naar de winkel en vroeg om iets wat haar pluizige haar dat soms wat dood leek wat beter te laten zitten. De vrouw raadde haar de Andrelon Care & Repair aan. Natuurlijk heb ik hem ook elke keer na het douchen gebruikt.
Vanochtend ging iets mis en daardoor is de blog wat later, maar ik heb hier toch nog even een korte review. x





Ik merk als ik deze crème na het douchen gebruik ik weinig klitten in mijn haar heb en mijn haar goed gevoed word. Het maakt mijn haar niet vet.

Sorry voor de korte blog, maar ik morgen komt er een langere. 

Have fun.

1 opmerking:

  1. Deze lijkt me zo fijn! Goed review.
    & leuke blog heb je, zullen we elkaar volgen? Ik volg je al! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!