zondag 4 december 2011

Overzicht: week 47/48.

Een keer in de twee weken plaats ik op zondag avond een overzicht met de blogs die ik afgelopen twee weken heb geschreven. Vanavond is het ook weer tijd. Lees snel verder om te zien of je iets hebt gemist. Als de blog die je zoekt er niet bij staat kan je altijd nog in de lijst met oudere overzichten kijken. x



Maandag 21 november 2011: 
Super low budget. Europrofit producten met reviews.


Dinsdag 22 november 2011:
Kattenoren en strikken.  Twee DIY kapsels.

Woensdag 23 november 2011:
Dove winter collectie. 


Donderdag 24 november 2011:
Chocola. Mijn favoriete eten, maar wat kan je er allemaal nog meer mee?


Vrijdag 25 november 2011:
Bloggersdip. Even mijn ei kwijt en mezelf (en jullie!) opvrolijken met leuke plaatjes.

Zaterdag 26 november 2011:
Goed gemutst. Leuke mutsen om je hoofd warm te houden.
Essence styling kaarten. 

Zondag 27 november 2011:
Pink products. Review van twee roze producten van Kruidvat.

Maandag 28 november 2011:
My Music Of The Moment. #3


Dinsdag 29 november 2011:
H&Makeup cadeau tips. Leuke cadeau's voor kerst en sinterklaas van de H&M.




Woensdag 30 november 2011:
Do something diffrent. Alles, maar dan een beetje anders.

Donderdag 1 december 2011:
Review: Andrélon. 

Vrijdag 2 december 2011:
Catrice; Hidden world. De nieuwe limited edition van Catrice die te koop is in januari en februari.


Zaterdag 3 december 2011:
This Is Why I'm Broke. Een leuke site met nutteloze dingen.
Leuk pakketje. Blogje voor alle meiden onder ons. 

Zondag 4 december 2011:
Essence Crystalliced. Nieuwe LE van Essence.

Nog even een mededeling: Google Friends Connect word in maart 2012 verwijderd. Ik heb mensen die me volgen via GFC, maar volg me via Bloglovin' om niks te missen. (Klik!)


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!