dinsdag 13 december 2011

OOTD: Hello Sunday On Monday.

Zondagavond moest ik de hond uitlaten en dus (jammer genoeg) mijn pyjama omwisselen naar 'normale' kleding. Ineens had ik zin om weer eens mijn Hello Kitty trui aan te doen, die ik normaal benauwd vindt. Toen bedacht ik me dat ik hem toch nog maar een uurtje aan zou hebben en dan weer in mijn pyjama zou stappen om naar bed te gaan. Dus ik besloot om hem maandag aan te doen. Vandaar een zondag op maandag look. Klik snel verder om de OOTD te bekijken. x



Ik waarschuw jullie alvast voor het probleem waar meer bloggers last van hebben: wintertijd. Het is super snel donker, dus alles moet bijna met neplicht.. Daarom kon ik ook niet de 2 meter hoge spiegel op mijn ouders hun kamer gebruiken om alles in één keer op de foto te zetten.. Succes!

Misschien valt het niet zo op, maar de Hello Kitty trui is XXL. Om er toch nog een beetje modieus uit te zien met zo'n trui droeg ik er een korte broek onder met daar onder een (nep leren) tregging.

Hello, Hello Kitty trui! Zoals je hier misschien kan zien, heb ik aan één kant (de 'Kitty' kant) de trui gewoon laten hangen en aan de andere kant (de 'Hello' kant) heb ik het puntje in mijn broek gestoken en hem zo laten poffen, zodat je het broekje nog wel ziet. Op de volgende foto zie je dit beter.

Trui: H&M (kinderafdeling hihi..)
Korte broek: Markt.
Nep leren tregging: Cool Cat. 

Whut? Komt die trui van de kinderafdeling? Ja, dat klopt. Als ik hem helemaal naar beneden zou doen, zou hij tot de rand van het broekje komen. Voor kinderen zou hij gewoon tot hun knieën komen. Geeft toe, wat is er mis met een trui van de kinderafdeling?

Have fun!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!