zaterdag 24 december 2011

NOTD: Let it snow.

Morgen is het alweer eerste kerstdag. Vandaag heb ik een dubbele NOTD voor jullie, want mijn zus wou ook graag nieuwe kerstnagels. Klik verder voor twee leuke kerst NOTD's. x






Welcome in a winter wonderland!
Voor de NOTD van mijn zus heb ik mijn glitters weer eens uit de kast gepakt. Ik heb eerst een rode nagellak gebruikt en heb daar een parelmoer nagellak op gedaan. Ik heb daarna vrolijk glitters er over heen gestrooid. Alles zat onder de glitters, maar mijn zus is blij met het resultaat!


Let is snow!
Ook hier heb ik weer rode nagellak gebruikt. Ik heb hier geen glitters gebruikt, omdat alles net schoon was. Ik heb hier een zilveren french tip gemaakt en daarna gouden flakes gebruikt (ik had geen zilveren..). Deze is als je wat minder tijd hebt. 

Have fun!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!