zaterdag 31 december 2011

NOTD: Baby you're a firework.

Vandaag, de laatste dag van 2011, de laatste blog van 2011, oudjaarsavond en dus vooral: vuurwerk dag. Alhoewel.. Hier steken ze al de hele week vuurwerk af, maar vandaag mag het officieel. Vanavond om 12 uur schieten de pijlen de lucht in en daarom heb ik een NOTD voor jullie die ik vanavond draag. x



Eerst heb ik mijn nagels mat zwart gelakt. Ja dat lijkt misschien op deze foto nog niet zo, want de nagellak was nog niet droog. Je kan zelf kiezen of je je nagels mat maakt, of ze gewoon laat glimmen.

Daarna heb ik allemaal verschillende felle kleuren gepakt en een tandenstoker. Ik heb telkens een dikke stip op mijn nagel gemaakt en daar de tandenstoker in gezet en zo lijnen getrokken naar buiten.

Ook heb ik daarna nog een hele glitterende topcoat aangebracht, waardoor het nog meer op vuurwerk lijkt.

Ik heb expres felle kleuren gepakt, zodat die erg opvallen op de zwarte ondergrond. 

Ik ben geïnspireerd door de nagels van Ramona (Beauty Nails Fun). Zij heeft ook nog glitters gebruikt en andere kleuren. Maar dit is mijn versie er van.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!