zondag 11 december 2011

My Music Of The Moment. EXTRA

Hebben jullie dat nou ook wel eens? Dat je ineens zin hebt in alle vrolijke nummer van vroeger. Dat heb ik het moment dat ik dit schrijf dus. Vandaag dus een My Music Of The Moment EXTRA! Klik snel verder om weer helemaal los te gaan net als vroeger. x



Lou Bega - Mambo no. 5.
Dit nummer hoort gewoon bij elke opvoeding van een paar jaar geleden. Ken je hem niet? Dan is er iets fout gegaan. Er is zelfs een Catrice nagellak naar dit nummer vernoemd. 

Ricky Martin - Maria.
Misschien zegt dit nummer je niks als je alleen de titel ziet, maar als je 10 seconden luistert denk je al; 'OH MIJN GOD! IS DAT DEZE?'.


Las Ketchup - Ketchup song.
Ik durf er wel bijna om wedden dat iedereen sowieso één keer in zijn leven dit dansje heeft gedaan. 

Los Del Rio - Macarena.
Op bijna elk tent/schoolfeest waar ik kom word deze nog steeds gedraaid en kan iedereen mee dansen en schreeuwen.

Witch Doctor - Ooh Eeh Ooh Aah aah ting ting walla walla bing bang.
Misschien wat minder populair, maar vast wel een keer eerder gehoord. Weten jullie wel, die; Ooh eeh ooh aah aah ting ting walla walla bing bang.. 
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!