vrijdag 30 december 2011

My Music Of The Moment. #4

In My Music Of The Moment deel ik de muziek die ik de laatste tijd veel heb geluisterd en daarom in mijn favoriete lijst op Youtube staan. Vandaag deel ik weer een paar leuke nummers met jullie. x



Jessie J - Domino.
Ik vind dit gewoon echt een heel leuk liedje. Ik ken bijna de hele tekst uit mijn hoofd en kan er even lekker helemaal op los gaan, maar dat heb ik met bijna al haar nummers.

Willow ft. Nicki Minaj - Fireball.
Eigenlijk staat deze er alleen maar bij omdat ik hij nieuw is en ik hem 'wel leuk' vind. Ik denk dat het van mijn humeur afhangt. Ik vind hem op het moment van schrijven al leuker dan toen ik hem in mijn lijstje zette.

James Blunt - Goodbye My Lover.
Nu een wat ouder liedje. Hmm, elke keer als ik dit liedje luister zak ik weer even wat dieper in mijn stoel en kom ik helemaal tot rust. Dit is echt een nummer voor 'die ene dagen' die wij als vrouwen vaak hebben.

Christina Perri - Jar Of Hearts. 
Weer zo'n liedje. Het viel me alleen ook op dat ze wel heel mooi haar heeft. Toen ik vorige week naar de kapper was heb ik ook zoiets proberen te laten knippen, het lijkt er wat op maar toch heel anders. 

Lana Del Rey - Video Games.
Het duurde lang voordat ik dit liedje leuk vond. Ik ken hem al een tijdje en ik dacht: 'goh, ik moet deze ook maar eens downloaden..' Daarom staat hij er in. Ik vind hem nog steeds niet super, maar hij past wel mooi in mijn 'downie' lijstje.

Cyndi Lauper - True Colors.
Wat is dit liedje de laatste tijd vaak gezongen op school. Laatst kreeg ik hem op de fiets ineens in mijn hoofd, begon hem te zingen, de vriendin waar ik mee fietste zong gezellig mee, op school zat die in ons hoofd en toen hadden ineens heel veel mensen het liedje in hun hoofd. Oke, alsjeblieft voor de herinnering aan dit geweldige liedje.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!